خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در آیین کلنگ زنی پروژه های آبرسانی روستایی بسیج؛

بیش از ۱۰ هزار پروژه آبرسانی روستایی در کشور اجرایی می‌شود

قزوین_محمدبیگی گفت: با توجه به محرومیت های آب شرب و اینکه اولویت‌های دولت سیزدهم برای توسعه خدمات آبرسانی در کشور تعریف شده است، بیش از ۱۰ هزار پروژه آبرسانی روستایی در روستا‌های محروم کشور اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۵۷۳۴
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آیین «بسیج آبرسانی» و کلنگ زنی پروژه های آب آشامیدنی روستاهای استان قزوین به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در این مراسم با اشاره به اقدامات مجلس سیزدهم در راستای محرومیت زدایی بیان کرد: از آغاز فعالیت مجلس سیزدهم، بحث مجتمع های آبرسانی مورد توجه قرار گرفت و در نشست های مختلف با بسیج سازندگی به این نتیجه رسیدیم که باید نهضت آبرسانی ایجاد شود تا محرومیت آب شرب در روستاها و مناطق کم بهره از بین برود لذا از سال گذشته برای قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه پاسداران بودجه ای در همین ردیف با هدف محرومیت زدایی در حوزه آب شرب تعریف شد.

وی گفت: با توجه به محرومیت های آب شرب و اینکه اولویت‌های دولت سیزدهم برای توسعه خدمات آبرسانی در کشور تعریف شده است، گفت: بیش از ۱۰ هزار پروژه آبرسانی روستایی در روستا‌های محروم کشور اجرایی می‌شود و در حوزه آبرسانی روستایی تلاش می کنیم از سطح ۲۵ درصد پوشش به ۹۰ درصد پوشش در دولت سیزدهم برسیم و لذا به همت سپاه و بسیج مقتدر و آبفا، طرح های مشترک تهیه شد و امروز شاهد احداث پنج مجتمع آبرسانی روستایی به همت بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و آبفای استان هستیم.

محمدبیگی اظهار کرد: خدمت به مردم، هدف ماست و همه شأن و کرامت ما خدمت رسانی به مردم است که با مهندسی آبفا و همت سبزپوشان سپاه شاهد آبرسانی شرب و سالم به روستاهای هدف خواهیم بود که این امر موجب مهاجرت معکوس و رونق مشاغل خانگی در بستر پروژه های روستایی خواهد شد.

نماینده مردم قروین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امسال در مجلس شورای اسلامی در همین راستا برای نهضت آبرسانی بودجه خوبی پیش بینی شده تا شاهد ارتقا کیفیت آب شرب به مردم و عزت و اقتدار جمهوری اسلامی و آسایش مردم عزیز باشیم.

وی در پایان با اشاره به حضور گسترده مردم در رژه خودرویی روز ۲۲ بهمن گفت: از مردم عزیز برای حضور ویژه و حماسی در راهپیمایی خودرویی روز ۲۲ بهمن تقدیر می کنیم که از همه اقشار در این مراسم با توجه به محدودیت ها حضور یافتند و حمایت های خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار