خیابان‌های شهر قیدار به نام امدادگران ایثارگر هلال احمر نامگذاری می‌شود

زنجان -مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۲ خیابان‌ شهر قیدار به نام امدادگران ایثارگر هلال احمر، روان‌شاد سید رضا جعفری و وحید محمدی نامگذاری خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۱۶۲۸۰
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛دکتر سید قاسم موسوی روز پنجشنبه در جلسه نامگذاری خیابان‌های شهر قیدار به نام امدادگران ایثارگر افزود: فراموش نخواهیم کرد که هلال احمر چه نجاتگران مجرب و توانمندی را از دست داده است.

خیابان‌های شهر قیدار به نام امدادگران ایثارگر هلال احمر نامگذاری می‌شود


وی تاکید کرد: امدادگران ایثارگر روان‌شاد وحید محمدی و سید رضا جعفری در نجات جان همنوع خود به رغم اینکه می دانستند خطر دارد، همه اصول را رعایت کرده و برای نجات انسانی ریسک کردند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این فداکاری و ایثار نجاتگران داوطلب هلال احمر در راه نجات جان انسان افتخاری است که متعلق به شهرستان خدابنده است.


موسوی با تاکید بر اینکه جانفشانی های داوطلبان هلال احمر هرگز فراموش نمی شود، اظهار داشت: از خودگذشتگی، فداکاری و خدمت بی منت به هلال احمر از سوی خانواده های سید رضا جعفری و وحید محمدی همچنان جاری است که نباید این فرهنگ را از دست بدهیم.


وی خاطرنشان کرد: روحیه خدمت و ایثارگری در شهرستان خدابنده وجود دارد که باید بتوانیم بیشتر از این پتانسیل ها استفاده و از فیوضات روح بلند این امدادگران ایثارگر بهره مند شویم.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با قدردانی از خدمات همه داوطلبان امدادگر در هلال احمر گفت: امدادگران و نجاتگران در شرایط و سوانح سخت با دستان خالی جان بسیاری از انسان ها را نجات داده اند.
موسوی با بیان اینکه راه اندازی پایگاه امداد و نجات جاده ای مسیر خدابنده - بیجار در اولویت برنامه های هلال احمر استان زنجان قرار دارد، افزود: می توانیم با تاسیس پایگاه در این مسیر ارتباطی در خدمت مسافران و آسیب دیدگان ناشی از حوادث احتمالی باشیم.


وی یادآوری کرد: با پیشنهاد هلال احمر شهردار قیدار خیابان های مد نظر را در کمیته نامگذاری تطبیق، تایید و پس از مصوب شدن توسط شورای شهر بتوانیم قبل از پایان سالجاری افتتاح کنیم.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در خیابان هایی که به نام امدادگران ایثارگر هلال احمر شهرستان خدابنده روان‌شاد وحید محمدی و سید رضا جعفری نامگذاری شود کتیبه ای از شرح حادثه این نجاتگران داوطلب فداکار و تمثال آنها نصب خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان خدابنده نیز در ادامه این جلسه گفت: از اینکه در شهر قیدار خیابان هایی به نام این ایثارگران امدادگر داشته باشیم استقبال می کنیم چرا که با این اقدام نام و یاد این نجاتگران در اذهان عمومی زنده نگهداشته می شود.


ایوب بیگدلی به راه اندازی پایگاه امداد و نجات جاده ای در مسیر ارتباطی قیدار به بیجار اشاره کرد و اظهارداشت: در این مسیر فوریتهای پزشکی داریم که نیاز است پایگاه هلال احمر را نیز داشته باشیم.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛در این جلسه خانواده های امدادگران ایثارگر وحید محمدی، سید رضا جعفری، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خدابنده، اعضای شورای اجرایی، شورای اسلامی شهر و شهردار قیدار حضور داشتند.

ارسال نظرات