نبض رزمایش مواسات در سرخه ادامه دارد

بسیجیان پایگاه مقاومت آسیه (س) سرخه در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) مبلغ 4 میلیون ریال به یک بانوی سرپرست خانواده در محله اهدا کردند.
کد خبر: ۹۴۱۸۰۳۱
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه به همت بسیجیان و گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه مبلغ 4 میلیون ریال به مادر سرپرست خانواده‌ی دارای فرزند معلول همراه با یک عدد کیف دستی اهدا شد.

سمیه ادهم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در حاشیه این اقدام خیرخواهانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه‌شعبان مبنی بر راه‌اندازی رزمایش گسترده در کشور در راستای کمک مومنانه به نیازمندان و حمایت از خانواده هایی که اقتصاد آنان تحت تاثیر شیوع کرونا ویروس قرار گرفته، تشکیل و بسیجیان با یاری خیرین در قالب طرح های مختلف اقدام به کمک به هم نوعان خود کردند.

او افزود: در تلاش هستیم که با اجرای طرح رزمایش همدلی، کمک‌های معیشتی، وجوه نقد، لباس، ذبح گوسفند و طرح های دیگر کمک ها را به دست نیازمندان برسانیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در ادامه اضافه کرد: در این دوره با یاری گروه جهادی پایگاه مبلغ 4 میلیون ریال به یک بانوی سرپرست خانواده دارای فرزند معلول در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) همراه با یک کیف دستی جمع آوری و اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار