خبرهای داغ:
امام جمعه شهر بوئین زهرا در مراسم توزیع ۱۴۰۰ بسته معیشتی در چهاردهمین رزمایش کمک مومنانه سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا،

رزمایش کمک مومنانه، کارنامه درخشان سپاه و بسیج است

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: چهاردهمین رزمایش کمک مومنانه سپاه و بسیج، نشان دهنده کارنامه درخشان و قابل قبول این دو نهاد انقلابی در این شرایط سخت اقتصادی است.
کد خبر: ۹۴۱۸۶۱۷
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، امام جمعه شهر بوئین زهرا، در رزمایش کمک مومنانه سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا به مناسبت عید مبعث در جوار مزار شهدای گمنام، به ویژگی های بعثت پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و گفت: هدف از بعثت پیامبر اکرم(ص) تبیین و روشنگری قرآن کریم برای هدایت و رهبری جامعه اسلامی بود.

وی گفت: یکی از این آیات قرآن کریم دستگیری و کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر در جامعه است. سپاه و بسیج با تأسی از مکتب نورانی دین مبین اسلام، رفتار ائمه معصومین (ع) و رهنمودهای امامین انقلاب اسلامی در این زمینه پیشقدم و میدان دار عرصه خدمت بوده اند و برای کمک به اقشار مردم در همه زمینه ها، همیشه آستین همت را بالا زده اند.

حجت الاسلام رضوانی در ادامه افزود: رزمایش کمک مومنانه سپاه و بسیج کاملا‍ً مردم پایه و با حضور فعال خیرین نیک اندیش و پایگاه های مقاومت بسیج برادر و خواهر و گروه های جهادی در حال اجراء و به اوج خود رسیده است. چهاردهمین رزمایش کمک مومنانه سپاه و بسیج، نشان دهنده کارنامه درخشان و قابل قبول این دو نهاد انقلابی در این شرایط سخت اقتصادی است.

وی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج را مبدأ تحول و تعالی افراد جامعه دانست و گفت: فرهنگ سازی کمک مومنانه و نهضت خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه، مرهون تلاش های بی منت و خلاقیت حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج است و مسئولین باید اهتمام و حمایت ویژه ای نسبت به حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج داشته باشند؛ چرا که اینها مبدأ تحول و تعالی افراد جامعه هستند و در کنار مأموریت های ذاتی خود، در همه مأموریت های کشور در کنار مردم و با مردم بوده اند و این امر را با طرح شهید سلیمانی در بحث کرونا ثابت کرده اند.

امام جمعه شهر بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، با اشاره به استمرار رزمایش کمک مومنانه تا رسیدن به ثبات اقتصادی و پایان کرونا گفت: امیدواریم این رزمایش کمک مومنانه و نهضت خدمت رسانی بی منت به قشر آسیب پذیر جامعه توسط سپاه و بسیجیان شهرستان بوئین زهرا که به عنوان یک مسّکن قوی و ضروری در شرایط فعلی است، ادامه یابد. کارنامه درخشان سپاه و بسیج در نهضت خدمت رسانی و رزمایش کمک مومنانه در این است که توزیع این بسته های معیشتی با شناسایی دقیق خانواده های معسرین و نیازمندانی که شاید مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی نباشند، با عزت و کرامت واقعی انجام می شود، و این رزمایش کمک مومنانه تا رسیدن به ثبات اقتصادی و پایان کرونا ادامه دارد و ان شاء الله روزی برسد که با همت همه مسئولین در زمینه اشتغال و کارآفرینی نیازی به توزیع این بسته های معیشتی نباشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار