فرمانده سپاه زرندیه خبر داد:

آغاز رزمایش فرهنگی راهیان نور در نوروز 1401

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه، سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده سپاه شهرستان زرندیه با اعلام این خبر افزود: انشاء الله کاروان شهید سلیمانی شهرستان زرندیه با برنامه ریزی انجام شده در تاریخ 8 فروردین ماه، 220 نفر از مردم شریف زرندیه در قالب 5 دستگاه اتوبوس اعزام، و طی 4 روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور دیدن خواهند کرد.
کد خبر: ۹۴۲۱۳۹۵
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه ، سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده سپاه شهرستان زرندیه با اعلام این خبر افزود: انشاء الله کاروان شهید سلیمانی شهرستان زرندیه با برنامه ریزی انجام شده در تاریخ 8 فروردین ماه ، 220 نفر از مردم شریف زرندیه در قالب 5 دستگاه اتوبوس و چند خودروی پشتیبانی اعزام، و طی4 روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور دیدن خواهند کرد.

فرمانده سپاه زرندیه با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کاروان اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور خاطرنشان کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، اعضای کاروان های راهیان نور قبل از سفر باید 2 دُز واکسن پیشگیری از کرونا را تزریق کنند.

سرهنگ محسن صادقی با بیان اینکه از پذیرش افراد زیر۱۲ سال یا بالای ۶۵ سال با بیماری زمینه‌ای در کاروان های راهیان نور خودداری می شود ادامه داد: در اتوبوس‌های راهیان نور مامور ویژه ای بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی نظارت دارد.

فرمانده سپاه زرندیه با اشاره به مشکلات اقتصادی و افزایش قیمت ها در دوران کنونی یادآور شد: ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با همراهی خیرین و ادارت شهرستانی تمام تلاش خود را انجام داد تا با کاستن از هزینه های این اردو، کمکی درخور توجه به زائران راهیان نور داشته باشد.

این عضو شورای تامین شهرستان زرندیه با تاکید بر آسان‌سازی سفر به مناطق عملیاتی و تأمین اسکان، غذا و محیط‌های فرهنگی؛ افزود: در این اعزام که به صورت خانوادگی و با اولویت سفر اولی ها صورت می گیرد، هزینه سفر براي هر نفر در مدت 4 روز مبلغ 200 هزار تومان تعیین شده که شامل هزینه های اسکان و تغذیه خواهد بود.

سرهنگ صادقی با بیان اینکه کاروان راهیان نور امسال به نام شهید سلیمانی مزين شده است گفت: بازديد از یادمان‌های فتح المبین، مسجد خرمشهر، اروندکنار، نهر خین، علقمه، فکه، چزابه، شلمچه، طلاییه، هویزه و معراج شهدای شهید محمودوند اهواز از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این اعزام است‌.

ارسال نظرات