نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

نقش‌آفرینی آیت‌الله علوی گرگانی در دفاع از ارزش‌های اسلامی کم‌نظیر است/ تفکر مهدوی و اعتقاد به ظهور منجی عالم بشریت راه رسیدن به بلوغ عقلانی است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: خدمات برجسته و چشمگیر آیت‌الله علوی گرگانی در تولید اندیشه‌های دینی و نگارش کتاب‌های مؤثر در حوزه‌های تبلیغی و تبیینی و تربیت شاگردانی ممتاز برای نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف انقلاب و دفاع از ارزش‌های اسلامی کم‌نظیر است.
کد خبر: ۹۴۲۱۵۳۶
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی گفت: در طول یک سال اخیر مردان و علمای بزرگی از میان ما رفتند که آیت‌الله صافی گلپایگانی و آیت‌الله علوی گرگانی از جمله آنها است و این دو مرجع عالیقدر از استوانه های حوزه های علمیه بودند و از دست دادن آنها بسیار غم انگیز است.

دری نجف آبادی اظهار کرد: آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از یاران باوفای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و از پشتیبانان نظام اسلامی بود و در مقاطع مختلف کشور همواره دلسوزانه و وفادارانه در کنار مردم و نظام اسلامی بودند و خدمات بسیار ارزشمندی به جامعه اسلامی و امت اسلام ارائه کردند.

وی ادامه داد: خدمات برجسته و چشمگیر آیت الله علوی گرگانی در تولید اندیشه های دینی و نگارش کتاب های موثر در حوزه های تبلیغی و تبیینی و تربیت شاگردانی ممتاز برای نقش آفرینی در عرصه های مختلف انقلاب و دفاع از ارزش های اسلامی کم نظیر است.

امام جمعه اراک افزود: تقارن نوروز سال جدید با ایام نورانی ولادت حضرت مهدی(عج) قطعا منشا خیرات و برکات فراوانی خواهد بود و ولادت منجی عالم بشریت یادآور عظمت و اقتدار اسلام ناب محمدی و روز پیروزی مستضعفان بر مستکبرین عالم است.

دری نجف آبادی بیان کرد: ولادت حضرت مهدی(عج) قله آرمان های متعالی همه اولیای خدا است و فرا رسیدن نیمه شعبان فرصتی مناسب برای برای ترویج و تقویت فرهنگ مهدویت و آماده سازی جامعه اسلامی برای ظهور منجی عالم بشریت است و برنامه ها در این ایام باید با رویکرد آماده سازی جامعه برای ظهور باشد.

وی ادامه داد: بلوغ عقلانی، ایمانی ، قرآنی و عدالت خواهانه بشریت یک ضرورت است و تفکر مهدوی و اعتقاد به ظهور منجی عالم بشریت راه رسیدن به این بلوغ است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رفتار و عملکرد جامعه اسلامی در همه بخش ها باید بر اساس اخلاق و عدالت اسلامی باشد و حرکت در مسیر ظهور منجی عالم بشریت قله کمال، عزت، سعادت و سربلندی بشریت است و همه باید به سمت تحقق ظهور حرکت کنیم.

دری نجف آبادی بیان کرد: مقابله با زورگویی، ظلم و فساد حرکت در مسیر برپایی ظهور حضرت مهدی(عج) است و بشریت تنها می تواند با فرهنگ مهدویت و علوی و فاطمی از گردنه ها و پیچ های سخت پیش رو عبور کند.

امام جمعه اراک بیان کرد: اعتقاد به وجود حضرت ولی عصر(عج) عین عقلانیت است و تکامل جامعه بشری و تکمیل ایمان، تقوا و برقراری عدالت در گرو اعتقاد به منجی عالم بشریت است.

وی با اشاره به اینکه با ظهور منجی عالم بشریت، بشریت از نظر علم، تقوا، عدالت و اخلاق تکمیل می شود بیان کرد: ظهور حضرت مهدی(عج) اوج حکمت خداوند است و باید با اراده ، عزمی راسخ و عقلانیت در این مسیر حرکت کرد.

امام جمعه اراک گفت: مبارزه با فساد، بی اخلاقی، بی بند و باری و بی عدالتی عین حرکت در مسیر ظهور منجی عالم بشریت است و مدیران جامعه اسلامی باید با رفتار خود و عمل به وظایف و مسئولیت ها در این مسیر نورانی حرکت کنند.

دری نجف آبادی افزود: هدف همه پیامبران، اولیای خدا و موعود همه ادیان الهی ظهور منجی عالم بشریت است و امروز ایمان به ظهور، هوشیاری در برابر تهدیدات، انحرافات و تحریفات جزء حساس ترین وظایف در قبال ظهور است.

وی خاطرنشان کرد: جبهه استکبار و انگلیسی ها به دنبال فتنه انگیزی و اختلاف انداختن بین جوامع اسلامی هستند و در این راستا از هر روشی استفاده می کنند که امروز جنگ ترکیبی و جنگ نرم را در دستور کار دارند و جهاد تبیین به عنوان یک راهکار موثر می تواند توطئه های دشمنان را خنثی کند و همه باید در راستای تحقق جهاد تبیین حرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار