خبرهای داغ:

برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی در بستر فضای مجازی/ نسل چهارم انقلاب در سرزمین ملائک

اردوی دو روزه راهیان نور دانش آموزی در بستر فضای مجازی در 22 و 23 اسفندماه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۱۵۶۸
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱

برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی در بستر فضای مجازی /نسل چهارم انقلاب در سرزمین ملائک

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمود احمدی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اعلام این خبر گفت:هدف از اردوی راهیان نور ترویج فرهنگ جهاد و شهادت وبازگویی دوباره رشادت های فرزندان نسل اول انقلاب است.
وی افزود: سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان اردوی سفر به سرزمین ملائک ۱۴۰۰ را در راستای تبیین کلی واژه در مسیر بندگی برنامه ریزی کرد  و در این برنامه تعداد بازدید آنلاین دانش آموزان بیش از 8هزار نفر و تعداد بازدید آفلاین به بیش از ۷۶هزار  نفر رسید.

احمدی تصریح کرد: این اردو در چهار یادمان فتح المبین ، اروند رود ، بیت المقدس و علقمه توسط تیم رسانه سپاه استان سمنان در مناطق عملیاتی جنوب ضبط گردیده و به صورت پخش زنده در کانال مدارس و گروه های درس آمادگی دفاعی در پیام رسان شاد انتشار یافته است.
وی با تشریح برنامه های راهیان نور دانش آموزی عنوان کرد: استفاده از راویان کشوری ، نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی همچون سد کرخه جهت خودباوری و امید آفرینی دانش آموزان ، ارتباط گیری با دانش آموزان از طریق مصاحبه های متعدد ، به چالش کشیدن افکار دانش آموزان در مقایسه با نوجوان دیروز و امروز ، معرفی کتاب ، مسابقه ، استفاده از تصاویر هوایی جهت جذاب شدن هر چه بیشتر جلوه های بصری از نکات برجسته ای هست که در این اردو محققق گردیده است.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شاخص دانش آموز اظهار داشت : پرداختن به شهید شاخص بسیج دانش آموزی شهید حسنان از شهدای تازه تفحص شده سرخه از بخش های مهم اردوی مجازی بوده که توسط تیم رسانه بسیج دانش آموزی شهرستان سرخه تولید و منتشر گردید.
احمدی همچنین استفاده از ظرفیت بالقوه آمادگی دفاعی را یکی از ماموریت های مهم اردوی راهیان نور مجازی دانست و گفت : در برنامه ریزی های انجام شده زنگ آمادگی دفاعی مدارس تعطیل و به راهیان نور مجازی پرداخته شده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد:در مدارس حضوری که دانش آموزان قادر به بردن گوشی همراه نبوده اند با استفاده از ویدیو پروژکتور و گروهی از این برنامه معنوی بهره مند شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار