مدیرکل دادگستری استان اصفهان در گفتگو با بسیج:

راهیان نور مهم‌ترین ابزار جهاد تبیین است / دشمنان از ترویج فرهنگ جهاد و شهادت هراس دارند

ساری- حجت الاسلام جعفری خاطرنشان کرد:جهاد تبیین محقق نمی‌شود مگر به تقویت فرهنگ جهاد و شهادت که راهیان نور یکی از ابزار قوی آن است و باید آن را تقویت و زنده‌تر کرد.
کد خبر: ۹۴۲۲۲۰۹
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

راهیان نور مهم‌ترین ابزار جهاد تبیین است / دشمنان از ترویج فرهنگ جهاد و شهادت هراس دارند

خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین جعفری ظهر امروز در حاشیه بازدید از یادمان شهدای هفت تپه در گفتگو با خبرنگار اعزامی بسیج مازندران به مناطق عملیاتی جنوب، ضمن تبریک سال نو، با اشاره به اینکه هفت تپه یادآور خاطرات سرداران شهید و شهدای استان‌های مازندران، گلستان و گیلان است، گفت:هفت تپه یادآور معنویت، روحانیت، صمیمیت، همدلی، عشق و عاشقی، مهرورزی و همدلی در بین رزمندگان لشگر پرافتخار و پیروز ۲۵ کربلا است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان این مطلب که همه این سرزمین بوی لاله‌های سرخ میدهد، افزود:در این لحظات سال جدید یاد شهدای عزیز موجب روحانیت و معنویت در انسان می‌شود.

مدیرکل دادگستری استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با  تصریح بر اینکه پیام شهدا روشن است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، راهیان نور گنجینه بی پایان است و فرهنگ جهاد و شهادت راه مقابله با تهاجم نرم دشمن است.

حجت الاسلام جعفری در ادامه با تاکید بر اینکه موثرترین، مهم‌ترین و قدرتمندترین مولفه اقتدار جمهوری اسلامی ایران دربرابر تبلیغات و جبهه نرم دشمن، فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت:امروز نظام استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا وصهیونیسم به دنبال کمرنگ کردن باور‌های اعتقادی و ارزش‌ها هستند.

این مقام مسئول اضافه کرد: دشمنان با امپراتوری رسانه‌ای در جنگ روانی و پروپاگاندای تبلیغاتی با صد‌ها شبکه در فضای مجازی در تلاش برای کمرنگ نشان دادن اهداف شهدا هستند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در لشکر ۲۵ کربلا، با تاکید بر اینکه  ما گوش جان می‌سپاریم به فرامین، ولی امر خود که میفرمایند این نظام و انقلاب اسلامی به اهداف بلند خویش خواهد رسید، افزود:همان طوری که دهه اول انقلاب یک دوران طلایی به جهت شکوفایی انقلاب بود و در دفاع مقدس این شکوفایی به اوج رسید و جوانان در دفاع مقدس به قله‌های ایثار، مقاومت رسیدند و در کلاس درس دفاع از خاک و ناموس، عملا وارد میدان شدند که خواستگاه تجلی آن همین هفت تپه بود.  

حجت الاسلام جعفری با اشاره به اینکه در سال جدید، سیل خروشان مردم باتوجه به دستورالعمل‌های بهداشتی در همه یادمان‌ها موج میزند که این از رویش‌های مبارک انقلاب است، اضافه کرد:تا زمانی که راه شهدا را ادامه می‌دهیم و در راه تحقق ارمان‌های شهدا قدم بر میداریم، تا کار جهادی می‌کنیم و تفکر انقلابی داریم، عنایت خدای متعال شامل حال ما میشود.

مدیرکل دادگستری استان اصفهان با تاکید بر اینکه باید سبک و سیره شهدا را تابلوی زندگی خود کنیم، گفت:امروز که جبهه مقاومت با نام و یاد سردار دل‌ها گره خورده است، همه رزمندگان این جبهه بخوبی می‌دانند آنچه که باعث هراس دشمن شده، علیرغم همه هزینه‌های هنگفتی که میکنند، فرهنگ جهاد و شهادت است.  

حجت الاسلام جعفری در ادامه با تصریح بر اینکه جهاد تبیین اولویت کار ماست، خاطرنشان کرد:جهاد تبیین محقق نمی‌شود مگر به تقویت فرهنگ جهاد و شهادت که راهیان نور یکی از ابزار قوی آن است و باید آن را تقویت و زنده‌تر کرد.

این پیشکسوت عرصه جهاد وشهادت با اعلام این مطلب که دشمنان بدانند این که ۴۰ سال اول انقلاب است، ۴۰ سال‌های دیگر هم بگذرد با همین فرهنگ ایثار و شهادت، با تبعیت از ولایت فقیه که وصیت و دغدغه همه شهدا بود، نقشه آنان، نقش برآب خواهد شد، افزود:مسئولین باید بدانند در اجرای ماموریت‌های خود راه شهدا را سرلوحه خود قرار دهند و نوکری مردم را کنند و سرباز خوبی برای ولایت و رهروواقعی شهدا باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار