خبرهای داغ:
سردار مجیدی در گفتگو با بسیج:

کلید حل مشکلات اقتصادی کشور مسئله «تولید» است

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به تمرکز رهبری بر مسئله تولید در طول سال‌های اخیر گفت: به فرموده ایشان کلید حل مشکلات اقتصادی و راه اصلی عبور از دشواری‌های اقتصادی کشور مسئله «تولید» است.
کد خبر: ۹۴۲۳۰۰۱
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵

سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» از سوی مقام معظم رهبری به اهمیت این موضوع پرداخت و اظهار کرد: امام خامنه‌ای(مدظله العالی) هر ساله راهبرد اصلی کشور را در قالب شعار سال و یک مسئله مهم را به عنوان دغدغه نظام در سال جاری بیان می‌کند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در طول سال‌های گذشته شعار سال را با تاکید بر محور اقتصادی و حوزه تولید نامگذاری کرده است، عنوان کرد: به لطف خداوند، مقام معظم رهبری با توجه به شناختی که از مشکلات نظام جمهوری اسلامی و مردم دارد مرتبا بر موضوعات اقتصادی تاکید می‌کنند و با نامگذاری شعار سال به عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» جهت‌گیری اقتصادی یک سال آینده کشور را برای رفع مشکلات مشخص کرده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به تمرکز رهبری بر مسئله تولید در طول سال‌های اخیر تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری کلید حل مشکلات اقتصادی و راه اصلی عبور از دشواری‌های اقتصادی کشور مسئله «تولید» است که موجب رشد اقتصادی، افزایش اشتغال، درآمد و قدرت خرید، ایجاد رفاه عمومی و... می‌شود.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور، رمز اصلی حل این مشکلات را در تحقق شعار سال دانست و بیان کرد: اگرچه در زمینه‌های دیگر توانمندی‌های خوبی داریم اما در بحث اشتغال و مسائل اقتصادی مشکلاتی داریم که باید آنها را رفع کنیم که یکی از حکیمانه‌ترین موضوعاتی که مقام معظم رهبری برای رفع این مشکلات عنوان کردند مسئله اقتصاد مقاومتی و اقتصاد بر پایه مدیریت دانش‌بنیان است که رمز اصلی حل مشکلات اقتصادی کشور است.

سردار مجیدی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری معیار قرار دادن تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین را موجب حرکت رو به جلو در اهداف اقتصادی و رفع مشکلات اقتصادی دانستند، اضافه کرد: کشور دارای ظرفیت‌های بیشماری است که باید این ظرفیت در راستای تحقق شعار سال بکارگیری شود و تولید بر مبنای دانش و توجه به اشتغال‌آفرینی در حوزه تولید باید در دستور کار جدی مسئولین قرار گیرد.

وی ادامه داد: موضوع شعار سال باید فصل الخطاب همگان باشد و همه باید برای عملی کردن شعار سال به صورت جهادی عمل کنند تا این شعار به گفتمان ملی تبدیل شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در کشور، برای تحقق شعار سال یک مدیریت جهادی لازم است تا از ظرفیت‌ها به بهترین شکل استفاده شود که خوشبختانه در این دولت این نوع مدیریت کاملا هویدا است که امیدواریم بتوانیم با همکاری و توانمندی بیشتر این مشکلات را رفع کنیم.

وی با تاکید بر لزوم هم افزایی دستگاه‌ها برای تحقق شعار شال، با اعلام آمادگی سپاه و بسیج برای تحقق شعار سال تصریح کرد: ما به عنوان سپاه و بسیج توجه و حمایت از مراکز و نهادهای تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیان را در طول سال‌های اخیر در دستور کار خود قرار داده‌ایم که امیدواریم در سال جاری بتوانیم یک سازماندهی و بازخورد جدیدی را از مجموعه‌هایی که می‌توانند در این زمینه فعالیت کنند فراهم کنیم.

سردار مجیدی اضافه کرد: به لطف خداوند بسیاری از بسیجیان در این زمینه فعال هستند، ضمن اینکه باید هم‌افزایی بیشتری با دولت داشته باشیم و بتوانیم با ایجاد این هم‌افزایی نقش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی کشور و تحقق شعار سال به خوبی ایفا کنیم.

وی با بیان اینکه نامگذاری سال نباید در حد حرف و شعار باقی بماند، یادآور شد: مقام معظم رهبری نیز بر اکتفا نکردن به کارهای سطحی همچون درج نام سال بر تابلوی خیابان‌ها و یا بر سربرگ دستگاه‌ها تاکید کردند، بنابراین باید از تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال بهره برد و با اقدام و عمل جهادی در این راستا تلاش کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات