خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی،در آستانه سال 1401،پیام تبریک نوروزی خطاب به مردم شهید پرور و بسیجیان گلپایگان صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۲۳۲۳۱
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، در آغازین روزهای سال جدید،فرمانده سپاه گلپایگان ، خطاب به مردم شهید پرور و بسیجیان گلپایگان پیام تبریک نوروزی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

سلام و درود خدا به ارواح پاک وطیبه شهدا و سالکان طریق الی الله که به تبعیت از مولا و مقتدایشان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و رهبری داهیانه حضرت امام(رحمة الله علیه) با تداعی حرکت عاشورایی آنهم با فاصله ١۴٠٠سال از نهضت سرور و سالار شهیدان(علیه السلام) با هموارسازی مسیر اسلام ناب محمدی(صل الله علیه و آله و سلم) در کشور عزیزمان ایران، روح تازه ای بر کالبد خسته دین داری بر پایه عزت و شرف مسلمانی بخشیدند.

عرض سلام واحترام، خدمت مردم عزیز و ولایت مدار شهرستان گلپایگان، ان شاءالله همه در مسیر حقانیت اسلام ناب در کمال صحت و سلامتی، پایدار و استوار باشیم.

سال ١۴٠٠ با همه مشقتها و کاستی هایش از مشکلات اقتصادی گرفته تا آسیب های ناشی از کرونا و سختی‌های نفس گیر آن  پشت سر گذاشتیم. چه بسا عزیزانی که  بر اثر چیره شدن سویه های ناشی از کرونا از دست دادیم وچه بسا ناملایمات اقتصادی که ناشی از بی مدیریتی برخی افراد نصیب مرم عزیزمان شد.

بسیج و سپاه بر اساس وظیفه ذاتی خود که همان تعهد و مسئولیت در قبال ولی نعمتان خود یعنی مردم عزیزمان با مطالبه گری و کمک به مسئولین برای انجام وظایف خود و رفع آلام مردم می کوشد تا امید ونشاط را به مردم هدیه کند.

سال ١۴٠٠ اقدامات گسترده ای از جمله تهیه‌ و توزیع کمک‌های مومنانه برای اقشارآسیب دیده از کرونا وشرایط نامساعداقتصادی، کمک به طرحهای اشتغال زایی با اختصاص وام‌های کم بهره، کمک بلاعوض به طرحهای آبی وکشاورزی، کمک به سازمانها درجهت کنترل قیمت کالاهای اساسی و نهاده های دامی، کمک به آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیرعمد، تهیه جهیزیه برای جوانان معسر درآستانه ازدواج، تسهیل طرح غربالگری  کنترل ویروس کرونا، و دهها طرح دیگر باهدف کاهش و مرتفع شدن مشکلات مردم انجام شد تا بار دیگر شاهد امید و نشاط بین مردممان باشیم.

مردم عزیز شهرستان گلپایگان، فرزندان شما در سپاه و بسیج تمام سعی و تلاش خود را در طبق اخلاص گذاشته اند تا در سال ١۴٠١ با تجمیع امکانات و بکارگیری آن درقالب گروهای خدمت رسان با هم افزایی و تعامل بین ادارات وسازمان‌ها بتوانند بیش از گذشته وسیله رفع موانع ومشکلات وموجب گشایش های فراروی ملت غیورمان باشند.

این حقیر بعنوان خادم مردم و بسیجیان شهرستان گلپایگان ضمن تقدیر تشکر از مردم عزیز به جهت همراهی و تحمل نارسایی‌ها  و تقدیر و تشکر از بسیجیان مخلص بابت تلاش ها و زحمات وافر  سال ١۴٠٠ در انجام مأموریت‌ها، از خداوند سبحان طلب می نمایم که توفیق خدمت گذاری به مردم را بیش از پیش به ما عنایت فرماید و برکاتش را نصیب مردم  قدرشناس ایران اسلامی بگرداند.

والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی

فرمانده ناحیه مقامت سپاه گلپایگان

ارسال نظرات
پر بیننده ها