۲۱۲ دستگاه یخچال به نوعروسان و نیازمندان استان قزوین اهدا شد

۲۱۲ دستگاه یخچال روز شنبه به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) با حضور جمعی از مسوولان به نوعروسان و نیازمندان استان قزوین اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۲۳۶۴۲
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

مسول سازمان بسیج کارمندان استان قزوین  در این مراسم گفت: در هفته دولت تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان بسیج ادارات و کارمندان با هدف تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان به امضا رسید.

سرهنگ حسین فیضی افزود: در این تفاهم‌نامه مقرر شده است لوازم ضروری زندگی (یخچال) برای مددجویان کمیته امداد تأمین و اهدا شود و به همین منظور با کمک خیران و پایگاه‌های بسیج ۵۰۰ میلیون تومان در استان قزوین جمع‌آوری و به همین میزان نیز ۵۰۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد تأمین شده و امروز ۲۱۲ دستگاه یخچال به نوعروسان و اقشار نیازمند جامعه اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین نیز در این مراسم گفت: رسالت اصلی کمیته امداد به‌ عنوان یک دستگاه حمایتی در حوزه محرومیت‌زدایی، زمینه‌سازی برای استقلال اقتصادی و معیشتی و توانمندی نیازمندان تحت حمایت است.

ناصر مظاهری افزود: در همین راستا با هم افزایی مراکز نیکوکاری و کمک‌های خیران منشأ خدمات ارزشمندی برای محرومان و اقشار مستضعف بوده ایم و اقداماتی از قبیل احداث مسکن، پرداخت کمک هزینه تهیه جهیزیه، ایجاد اشتغال پایدار، توانمندسازی خانوادهای تحت حمایت، ترویج ازدواج آسان و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به خانوادها و افراد نیازمند انجام شده که همه اینها جز افتخارات این نهاد مقدس است‌.

ارسال نظرات