فعالیت 20 مرکز مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم در کرمان

توحیدی افزود: مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان در ابتدا در مسجد فعالیت می کرد و هم اکنون توانسته ایم 20 مرکز فعالیت را در کرمان ایجاد کنیم که همه این مراکز در ساختمان های مستقل هستند.
کد خبر: ۹۴۲۳۶۹۶
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سید حمیدرضا توحیدی  در نشست با همیاران رسانه ای قرآن کریم اظهار کرد: مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان، مجمعی مردمی است که از سال 1369 به همت جمعی از قاریان کرمانی راه اندازی شد.

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان در خصوص اقدامات اتخاذ شده توسط مجمع ابراز کرد: در مجمع با توجه به احساس نیاز در جامعه، شیوه آموزشی برای تدریس و آموزش قرآن کریم طراحی شد و همچنین سطح بندی افراد جهت یادگیری در مجمع مد نظر قرار گرفت.

وی افزود : یکی دیگر  از اقدامات انجام شده در مجمع حذف برخی از آموزش هایی است که کاربرد نداشتند

مدیر عامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم بیان داشت: با روشی که در مجمع اتخاذ شد، آموزش قرآن طراحی و دوره های روانشناسی رشد برای مربیان در نظر گرفته شد.

توحیدی با تأکید بر اینکه روش آموزشی را چندین بار مورد بازنگری قرار داده ایم، عنوان کرد: خروجی روش آموزشی مجمع، چابک و مؤثر شد به گونه ای که امروز این شیوه کارآمد در کشور شناخته شده است.

وی تصریح کرد: زیرساخت ها برای فعالیت های قرآنی در مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان فراهم شده است و دست یاری به سوی تمامی اهالی رسانه و فرهنگ برای تشویق افراد به فعالیت در این زمینه دراز می کنیم.



مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان با اشاره به اینکه در مراکز مجمع سعی کرده ایم محل رشد ایجاد کنیم، تصریح کرد: در کلاس های ما امکانات تفریحی وجود دارد.

وی با بیان اینکه پنج نرم افزار توسط مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان طراحی شده است، عنوان کرد: راه اندازی کتابخانه، استودیو، آموزشگاه زبان، دریافت نمایندگی دانشگاه علوم و حدیث و غیره از اقدامات انجام شده از ابتدای تأسیس تاکنون بوده است.

توحیدی افزود: مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان در ابتدا در مسجد فعالیت می کرد و هم اکنون توانسته ایم 20 مرکز فعالیت را در کرمان ایجاد کنیم که همه این مراکز در ساختمان های مستقل هستند.

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان خاطر نشان کرد: بخشی از اعتبار این مجموعه توسط بخش خصوصی تامین می شود و خیران نیز پشتیبان ما هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار