خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز؛

سپاه و بسیج خادم مردم در عرصه های مختلف است

سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: سپاه و بسیج همیشه خود را خادم مردم، به ویژه قشر زحمت کش کشاورز می داند و از مسئولین شهرستان می خواهیم تمامی همت خود را برای حمایت از کشاورزان و دانش بنیان کردن کشاورزی در سطح شهرستان به کار ببندند.
کد خبر: ۹۴۲۴۰۸۱
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جمعی از کشاورزان روستای کمال آباد شهرستان البرز با سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی، فرمانده سپاه شهرستان البرز دیدار کردند.

سرهنگ طاهرخانی در این دیدار بیان کرد: سپاه وبسیج همیشه خود را خادم مردم، به ویژه قشر زحمت کش کشاورز می داند و از مسئولین شهرستان می خواهیم تمامی همت خود را برای حمایت از کشاورزان و دانش بنیان کردن کشاورزی در سطح شهرستان به کار ببندیم.

وی ضمن تقدیر از فعالان عرصه کشاورزی گفت: باید مواظب باشیم که کشاورزی تحقیر نشود، اسلام برای کشاورز ارزشی زیادی قائل شده است که نشان از اهمیت عرصه فعالیت این قشر است.

گفتنی است در این دیدار کشاورزان مشکلات خود از جمله زمین های کشاورزی موقوفه مدرسه شهیدمطهری، عدم همکاری نماینده موقوفه و همچنین آب منطقه ای که اقدام به حفاری برخی زمین ها جهت عبور آب رودخانه و بوی نامطبوع فاضلاب تصفیه خانه شهر صنعتی کرده را عنوان کردند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها