خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کلاله:

شعار سال توصیه نیست بلکه حکم حکومتی و فتوا است

حجت الاسلام احمدی گفت: همه ارکان و اجزا کشور باید شعار سال را مورد توجه جدی قرار داده و آن رانصب العین خود قرار دهند و با همه ی ظرفیت ها در آن مسیر گام بردارند؛ در واقع شعار سال توصیه نیست بلکه حکم حکومتی و فتوا است
کد خبر: ۹۴۲۴۱۷۴
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

شعار سال توصیه نیست بلکه حکم حکومتی و فتوا است

حجت الاسلام و المسلمین اسحاق احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کلاله در مصاحبه با خبرگزاری بسیج عنوان کرد: اساسا یکی از شئون رهبر فرزانه انقلاب به عنوان امام جامعه ی اسلامی، تشخیص اولویت های کشور و جهت دهی همه ارکان و اجزا نظام اسلامی به آن سمت است.

وی افزود: بر همین اساس و در همین راستا همه ارکان و اجزا کشور در تمام سطوح حاکمیتی و مردمی باید شعار سال را مورد توجه جدی قرار داده و آن رانصب العین خود قرار دهند و با همه ی ظرفیت ها در آن مسیر گام بردارند؛ در واقع شعار سال توصیه نیست بلکه حکم حکومتی و فتوا است.

احمدی اضافه کرد: توجه به چیستی و چرایی شعار سال و توجه به فلسفه ی طرح آن از جانب رهبری،خود می تواند در فهم هر چه بیشتر آن موثر باشد.

وی اذعان داشت: چند سالی است که رهبر معظم انقلاب با در نظر داشتن شرایط حساس کشور، اقتصاد را مورد توجه جدی قرار داده و بر همین مبنا شعار سال را انتخاب نموده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کلاله در پایان خاطرنشان کرد: در همین راستا شعار امسال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شد. در دنیای امروز اهمیت این سه بر کسی پوشیده نیست و لذا وظیفه ی همگان است که با بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای تحقق شعار سال تلاش نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار