خلیل آباد:

ضرورت «جهاد تبیین» درمقابله با هجمه‌‌های دشمن

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام طاهری امام جمعه شهرستان کاشمر در نشست جهاد تبیین ، محورها و راهکارها در شهرستان خلیل آباد با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب در خصوص جهاد تبیین در بین کارکنان سپاه ناحیه خلیل آباد، اظهار کرد:در میدان مقابله با هجمه‌ های دشمن باید به تبیین دقیق و تشریح مستند بسیاری از حقایق و واقعیت‌های فکری، اعتقادی، سیاسی، تاریخی و فرهنگی پرداخت و با ابزارهای نشر و رسانه‌های مرجع و کارآمد در اختیار عموم مخاطبان قرار داد.
کد خبر: ۹۴۲۴۴۲۳
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹

حجت الاسلام طاهری با اشاره به ضرورت «جهاد تبیین»  درمقابله با هجمه‌‌های دشمن افزود: مقام معظم رهبری (مدظله) این مسئله را یک امر فوری، واجب و همگانی عنوان کرده‌اند.

وی با بیان اینکه فعالان فرهنگی، مسئولان و تشکلات فعالیت خاصی در خصوص جهاد تبیین انجام نداده‌اند، عنوان کرد: اهمیت جهاد در حوزه فرهنگی اهمیتش به مراتب بالاتر از جهاد نظامی است این در حالی است که رهبر انقلاب فرمان جهادی صادر کرده‌اند.

امام جمعه کاشمر با اشاره به مخاطبین جهاد تبیین افزود: جهاد تبیین یک توصیه عام است که باید همه برای انجام آن اقدام کنند.

وی با اشاره به شناخت پیش‌فرض‌های جهاد تبیین، تصریح کرد: همه باید به این مهم توجه کنند که هر زمان تعبیر جهاد عنوان شد بدون شک میدان مبارزه وجود دارد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمن در حال تحریف حقیقت است، مطرح کرد: جهاد تنها حضور در میدان نظامی نیست بلکه نمونه‌های مختلفی دارد که باید هرکدام از این جهادها در زمان خود انجام شود و مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار