خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

ناکامی قاچاقچی مواد مخدر افیونی در ملایر

ملایر-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از ناکامی قاچاقچی قریب به ۱۰ کیلو گرم مواد مخدر افیونی در پوشش خانواده با تلاش بی‌وقفه مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۵۳۶۱
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵

سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر قاچاق یک محموله مواد مخدر توسط یک قاچاقچی در پوشش خانواده، این موضوع طی هماهنگی با دستگاه قضائی در دستور کار مامورین این یگان قرار گرفت.

وی بیان کرد: با تلاش دقیق مامورین، موقعیت این خودرو قبل از ورود به شهرستان شناسائی و بلافاصله متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: در بازرسی به عمل آمده از این خودرو‌ی سواری، یک بسته موادمخدر از نوع تریاک به وزن ۹.۸۰۰ کیلوگرم تریاک و ۱۰ گرم سوخته تریاک و یک عدد وافور کشف و فرد قاچاقچی به همراه چهار نفر سرنشین با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند.

وی تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با هوشمندی لازم و با بهره‌گیری از تمام توان و امکانات با قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر مبارزه می‌کند تا آنان را از دستیابی به اهداف شوم خود و نابودی نسل جوان کشور ناکام بگذارند.

*متوقف شدن خودروی سارقان سیم برق با جدیت و هوشیاری پلیس ملایر

ساکی بیان داشت: به دنبال وقوع سرقت‌های متعدد سیم برق و تلاش موثر و شبانه‌روزی مامورین این کلانتری برای شناسایی و دستگیری سارقان، سرانجام یک دستگاه خودروی سواری حامل سارقان که در حین سرقت بودند مشاهده شد که بلافاصله این خودرو توسط مامورین گشت این کلانتری و پاسگاه جوکار تحت تعقیب قرار گرفت و با انجام طرح مهار، سارقان که عرصه را بر خود تنگ دیدند، بناچار خودرو را رها کرده و متواری شدند.

وی با اشاره به اینکه طی هماهنگی‌های قضائی بلافاصله این خودرو به کلانتری منتقل شد، افزود: در بازرسی از خودروی سارقان حدود ۱۵۰ متر سیم برق هوایی مسروقه، انواع سیم چین، دو عدد قیچی آهن‌بر، دستکش‌های کار، یک عدد پلاک قطعه قطعه شده سرقتی که از اعداد آن برای تغییر در پلاک خودروی سارقان استفاده می‌شد، یک عدد تابلوی آژانس، یک عدد اره آهن‌بر و سایر ابزار آلات، یک عدد پلاک سرقتی خودروی سواری، یک گرم و ۵۰ سانت مواد مخدر صنعتی و یک جام پایپ به منظور استعمال مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: با تشکیل پرونده تلاش برای دستگیری سارقان در دستور کار مامورین این یگان قرار دارد.

وی از شهروندان خواست تا نسبت به سرقت کابل‌های برق شهری و تردد افراد مشکوک در سطح محله حساس بوده در صورت بروز خاموشی‌های ناگهانی و نامتعارف موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات