خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند خبر داد

اجرای «پویش اکرام ایتام و محسنین» در نهاوند

نهاوند-رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند از اجرای «پویش اکرام ایتام و محسنین» در نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۵۶۲۸
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد مرادی در جلسه شورای اداری آموزش وپرورش نهاوند با اشاره به طرح پویش اکرام ایتام و محسنین گفت: شهرستان نهاوند 960 فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد دارد که با ماهیانه حداقل 10 هزار تومان امکان حمایت از این ایتام وجود دارد.

افزود: پویش اکرام ایتام و محسنین با هدف جذب 30 هزار نفر حامی جدید برای ایتام (فرزندان فاقد پدر) و محسنین (فرزندان دارای سرپرست ناتوان) تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: حامیان گرانقدر می‌توانند به دو روشِ ورود به سایت اکرام ایتام و محسنین به آدرس ekram.emdad.ir و یا مراجعه به کمیته امداد امام خمینی(ره) و تکمیل فرمِ اعلام همکاری، از حداقل 10 هزار تومان یا بیشتر، حامی یک یا چند فرزند معنوی باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: بعد از ثبت نام، شماره کارت بانکی یتیمی که حامی وی خواهید بود در اختیار شما قرار خواهد گرفت و ماهانه به صورت مستقیم میتوانید کمک های نقدی خود را به حساب فرزند معنوی خود واریز کنید.

وی از همکاری و مساعدت مدیر، کارکنان آموزش پرورش و سایر فرهنگیان جهت اجرای این طرح خداپسندانه قدردانی کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند که با حضور مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از کارهای بسیار مهم زندگی مؤمن که در آیات و روایات متعدد بر آن تاکید شده است، مسئله برآوردن حاجات مؤمنین و گره‌گشایی از زندگی آنها است.

محمدحسین دارایی افزود: در این راستا فرهنگیان عزیز با عضویت در صندوق‌های کمک به دانش‌آموزان بی بضاعت، صندوق حمایت از فعالیت‌های قرآنی، شرکت فعال در پویش کمک‌های مؤمنانه و... همواره پیش‌قدم بوده‌اند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات