خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین؛

ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرمایه و اندوخته ارزشی و مهم برای ملت ایران است

سردار ابراهیمی گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرمایه، ذخیره و اندوخته بسیار مهم و ارزشی در کنار سایر نیروهای مسلح ایران برای ملت ایران است که دارای ویژگی های مهمی همچون توانمندی، اخلاص، ولایتمداری، متحد و شجاعت است.
کد خبر: ۹۴۲۶۲۱۸
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین و هیات همراه به مناسبت روز ارتش با امیر سرتیپ حسین محمد شفیعی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶زرهی قزوین، دیدار و گفتگو کرد.

سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش لشگر ۱۶ زرهی در اجرای ماموریت های محوله بیان کرد: ارتشیان، دلاورا مردان، شجاع مردان و سنگرسازان بی سنگر هستید.

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح، نیروهایی مخلص، ولایی و رهروان شهدا و به معنای واقعی یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: رشادت های مردان ارتشی این مرز و بوم که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا از کیان اسلامی خود در مقابل دشمن بعثی دفاع نمایند، بر هیچ کسی پوشیده نیست.

سردار ابراهیمی عنوان کرد: مقام معظم رهبری نیز بارها بر این امر اشاره داشتند که ارتش، چراغ روشن شب های تاریک و سکوت اوایل جنگ بوده و امروز نیز روشنایی بخش دل های ملت عزیز و فرمانده کل قوا است.

وی افزود: امروز با وجود دلاوران مردان ارتش ماموریت های مختلفی را با موفقیت به انجام رسانده و شاهد این امر مهم هستیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر ایران اسلامی از بدو انقلاب، ارتش محکم، منظم و اتکا به خود با تجهیزات به روز بوده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: خوشحالیم که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و به تبع آن ارتش قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین، یک سرمایه، ذخیره و اندوخته بسیار مهم و ارزشی در کنار سایر نیروهای مسلح ایران برای ملت ایران است که دارای ویژگی های مهمی همچون توانمندی، اخلاص، ولایتمداری، متحد و شجاعت است.

سردار ابراهیمی گفت: در بحث امدادرسانی و سایر ماموریت های که برای ارتش جمهوری اسلامی ایران تعریف شده، ارتش پیشرو و پیشقدم بوده و فرماندهان ارتش نیز در شرایط سخت بلایای طبیعی در کنار مردم قرار گرفتند و برای خدمت به ملت عزیز، کنر خم کردند تا این نکته مهم را گوشزد کنند که ما پلی برای امنیت آفرینی و آسایش ملت عزیز هستیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار