خبرهای داغ:

یک دستگاه لباسشویی به خانواده نیازمند در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه اهدا شد

به مناسبت ماه رمضان و در راستای رزمایش مواسات یک دستگاه لباسشویی به خانواده نیازمند در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۲۷۵۵۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی به همت گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی پایگاه حضرت معصومه (س) سرخه برگزار شد.

فاطمه اسیری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه برگزاری ای برنامه ها ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) اظهار کرد: دوره آموزش امداد و کمک های اولیه توسط سنگسری مربی بسیجی هلال احمر در پایگاه به مدت 10 روز در حال برگزاری است.

او افزود: برپایی مراسم ضیافت افطاری حلقات صالحین پایگاه و نمازگزاران مسجد جمعه در شب 21 رمضان به همت پایگاه با همکاری پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله‌) از دیگر برنامه ها بوده است.

فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) در ادامه اضافه کرد: به مناسبت شب های قدر مراسم باشکوه احیا و شب زنده داری با شرکت حوانان و نوجوانان پایگاه خواهر و برادر، قرائت دعای افتتاح، دعای جوشن کبیر با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین  دلارام در مورد سختی مرگ، توسل به امامان و طلب روزی در شب قدر به واسطه ائمه اطهار همراه با اقامه نماز قضا و قرآن به سر گرفتن برگزار شد.

اسیری با اشاره به تلاش بسیجیان و گروه جهادی این پایگاه مقاومت در راستای تحقق رزمایش مواسات و کمک های مومنانه بیان داشت: همزمان با این ماه مبارک یک دستگاه لباسشویی به ارزش 40 میلیون ریال به خانواده نیازمند به همت گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها