در پیام تبریک سپاه ثارالله به مناسبت روز کارگر آمده است؛

کارگران ،پایه‌های استقلال ، توسعه و آبادانی کشور هستند

سپاه ثارالله استان کرمان ضمن ارج نهادن بر تلاش و همت همه کارگران عزیز این مرز و بوم، آنان را مجاهدان پایه‌های استقلال و توسعه و آبادانی کشور دانست
کد خبر: ۹۴۲۹۴۰۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان بمناسبت روز کارگر پیامی به شرح ذیل صادر کرد؛

در هر جامعه‌ای کارگران؛ ستون‌های اقتصادی به حساب آمده و یکی از ارزشمندترین و سودمندترین اقشار اجتماعی هستند، در حقیقت استقلال و توسعه اقتصادی هر کشوری وابسته به کار و کارگر است.
امام خمینی (ره) کار را از جنس نور و کارگران را عامل آبادی معرفی و زنده بودن روح کار و کارگری را یکی از عوامل شادابی جامعه و پیشرفت و ترقی در ابعاد مادی و معنوی می‌دانستند.
از همان ابتدای مبارزات علیه رژیم ستمگر طاغوت و هشت سال دفاع مقدس شاهد حضور غیرتمندانه و متعصبانه کارگران در تمام صحنه‌های مبارزه و پس از پیروزی انقلاب در عرصه تولید و رونق اقتصادی بوده و هستیم. طی چند سال اخیر نیز که تحریم‌های ناجوانمردانه علیه کشور اسلامی ما صورت گرفته کارگران با تمام توان و جهادگونه در مسیر کار و فعالیت و تولید گام برداشته و در بسیاری از موارد تحریم‌ها را به فرصت و پیشرفت تبدیل و با روحیه‌ای خستگی ناپذیر، موجب یأس و ناامیدی استکبار جهانی شده اند.
اهمیت نقش کارگران از مطالبات جدی چند سال اخیر مقام معظم رهبری"مدظله العالی" و تاکید ایشان بر "تولید" هویداست؛ چراکه که امر تولید با دستان پرتوان کارگران عزیز محقق می‌شود.
سپاه ثارالله استان کرمان ضمن ارج نهادن بر تلاش و همت همه کارگران عزیز این مرز و بوم، آنان را مجاهدان پایه‌های استقلال و توسعه و آبادانی کشور دانسته و با تبریک این روز بزرگ به تمام زحمت کشان عرصه تولید و خدمت؛ صحت و سلامت برای آنان آرزومند است و تلاش دارد با امن سازی محیط کار و تولید در کنار قشر عظیم کارگر که از شریف‌ترین طبقه اجتماع هستند در تحقق منویات مقام معظم رهبری "مدظله العالی" برای رونق تولید و خودکفایی ایفای نقش نماید.

ارسال نظرات