خبرهای داغ:
استاندار قزوین؛

اعتبارات بیشتری به طرح کاداستر اختصاص یابد

اعلایی عنوان کرد: به دلیل اهمیت طرح کاداستر بایستی اعتبارات بیشتری به این کار اختصاص داده شود و همکاری دستگاه های اجرایی نیز بیشتر شده و تداوم یابد تا در زمان کوتاهتری این کار به سرانجام برسد.
کد خبر: ۹۴۲۹۴۹۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین روز یکشنبه در جلسه بررسی صدور اسناد مالکیت کشاورزی استان قزوین که در استانداری برگزار شد: اجرای طرح کاداستر و سند دار شدن اراضی کشاورزی از کارهای مهمی است که با همکاری دستگاه های اجرایی باید با سرعت بیشتری در استان تکمیل شود.

وی گفت: طرح کاداستر از اقدامات بسیار ارزشمندی است که می تواند مشکلات کشاورزران و دولت در زمینه اراضی ملی و کشاورزی را حل کند.

استاندار قزوین اظهار کرد: بدون تردید اجرای این طرح به کاهش پرونده های قضایی که معمولا در اثبات مالکیت اراضی کشاورزی و تعارض با دولت صورت می گیرد نیز موثر است و تاکید جدی داریم این کار سرعت بیشتری بگیرد.

وی افزود: در صورت اجرای کامل طرح کاداستر و تعیین حدود و ثغور اراضی کشاورزی و وضعیت مالکیت آنها و نیز صدور سند رسمی بسیاری از کشاورزان می توانند از تسهیلات بانکی براحتی استفاده کنند و رضایت آنها نیز جلب شود.

اعلایی عنوان کرد: به دلیل اهمیت طرح کاداستر بایستی اعتبارات بیشتری به این کار اختصاص داده شود و همکاری دستگاههای اجرایی نیز بیشتر شده و تداوم یابد تا در زمان کوتاه تری این کار به سرانجام برسد.

وی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خواست پیشنهادات خود را برای تسریع در اجرای طرح کاداستر ارائه کند تا هماهنگی لازم از سوی دستگاههای اجرایی در این زمینه صورت گیرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار