به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حر :

همایش بزرگ عقیدتی سیاسی برگزار گردید

همایش بزرگ عقیدتی سیاسی به مناسبت هفته عقیدتی در سپاه در فرهنگسرای قرآن و عترت برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۳۱۲۸۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، این همایش با حضور مسئول سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع)، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حر و جمعی از پایوران، فرماندهان حوزه ها، فرماندهان پایگاهها، هادیان سیاسی، مربیان صالحین و بسیجیان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برگزار گردید.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حر در این همایش به بیان مطالبی پیرامون اهمیت موضوع عقیدتی سیاسی پرداخت و گفت: جمعیت حاضر در جلسه جمعی از نخبگان در حوزه سرزمینی ناحیه حر محسوب می شوند و نقشی تعیین کننده در موضوع جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری هست را بر عهده دارند.

 

در ادامه این همایش سرهنگ پاسدار عباسیان، مسئول سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) به تبیین مسائل روز پرداخت و گفت : در موضوع جهاد تبیین، اصل بر ساختن می باشد تا تاختن 

 

وی در ادامه افزود : جهت مواجهه با شبهات و حملات دشمن و داشتن بینش و تحلیل درست بایستی سندیت موضوع مطرح شده، زمان و مکان اتفاق و در چه شرایطی و توسط چه کسانی نقل شده را مورد بررسی قرار داد تا بتوان تحلیلی درست از وقایع را داشت و برای دیگران نیز بیان کرد.

 

در پایان همایش از فعالان سیاسی، هادیان برتر، فعالان قرآنی و مداحان ، رابطان سیاسی فعال در حوزه های مقاومت تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

لازم به ذکر است که در ابتدای همایش نیز گزارشی از برنامه های انجام شده توسط مدیریت عقیدتی سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج حر در سال ۱۴۰۰ ارائه گردید. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار