خبرهای داغ:
مسوول تربیت بدنی و ورزش سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

تیم فوتسال نونهالان مقاومت با نتایج قاطع قهرمان مسابقات لیگ مناطق کشور شد

باجلان گفت: در پایان تیم فوتسال نونهالان مقاومت با نتایج قاطع قهرمان مسابقات لیگ مناطق کشور شد و جواز حضور در لیگ یک نونهالان را کسب نمود.
کد خبر: ۹۴۳۲۰۱۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹

قزوین_سرهنگ عطا باجلان مسوول تربیت بدنی و ورزش سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: دور دوم مسابقات نونهالان کشوری با قهرمانی تیم مقاومت قزوین به پایان رسید و این تیم به لیگ دسته یک کشور صعود کرد.

وی گفت: دور اول این مسابقات در شهر ایلام برگزار شده بود و این دوره از مسابقات با حضور ۱۰ تیم در دو گروه ۵ نفره برگزار شد و شامل تیم های مقاومت قزوین، شهرداری نلاس، منصوری شاد کاشان، ارمان سیلک کاشان، خاتم زابل، ماهان قم، پایه سازان ساوه، جام اوران صومعه سرا، ستاره ساز ایلام، بنیاد علوی زهک می باشد.

باجلان عنوان کرد: تیم فوتسال نونهالان مقاومت در مرحله گروهی دور دوم به میزبانی شهر کاشان به ترتیب نتایج زیر را کسب کرد:

بازی اول
مقاومت ۵ - ۲ آرمان سیلک کاشان

بازی دوم
مقاومت ۱۰ - ۲ شهرداری نلاس

بازی سوم
مقاومت ۳- ۰ خاتم زابل

بازی چهارم
مقاومتقزوین ۰ - ۰ ماهان قم. که بعد از این بازی ها تیم مقاومت قزوین به عنوان تیم اول به مرحله نیمه نهایی مسابقات راه پیدا کرد.

وی افزود: در مرحله نیمه نهایی هم نتایج زیر بدست آمد:

بازی نیمه نهایی
مقاومت ۹ - ۲ بنیاد علوی زهک، که با برد قاطع در نیمه نهایی راهی مرحله فینال مسابقات شد و در بازی فینال مقابل تیم ماهان قم قرار گرفت که نتیجه زیر به دست آمد:

بازی فینال؛
مقاومت ۴ - ۱ ماهان قم

باجلان گفت: در پایان تیم فوتسال نونهالان مقاومت با نتایج قاطع قهرمان مسابقات لیگ مناطق کشور شد و جواز حضور در لیگ یک نونهالان را کسب نمود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار