جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

بسیج سند زنده پویایی ملت برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است/ اهدای ۴۰ سری جهیزیه به زوج های جوان در هفته بسیج سازندگی

سرهنگ عسگری گفت: بسیجیان با روحیه انقلابی از گردنه های سخت عبور کردند و هنرنمایی آنها در میدان های نبرد حماسه ها و موفقیت های بزرگی خلق کرده و بسیج سند زنده پویایی ملت برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۳۲۰۱۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سرهنگ پاسدار «محمد رضا عسگری» جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز در آیین توزیع ۴۰ سری جهیزیه به زوج های جوان به مناسبت هفته بسیج سازندگی اظهار کرد: امروز بسیجیان با روحیه ایثار و ازخودگذشتگی برای خدمت به مردم مستحکم، فداکارانه و عاشقانه در میدان حضور دارند و بسیج در گام دوم انقلاب با نشاط و شور انقلابی برای خدمت به مردم حرکت می کند.
 
وی افزود: بسیجیان با روحیه انقلابی از گردنه های سخت عبور کردند و هنرنمایی آنها در میدان های نبرد حماسه ها و موفقیت های بزرگی خلق کرده و بسیج سند زنده پویایی ملت برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است.
 
سرهنگ عسگری بیان کرد: بسیج در صحنه های مختلف از دفاع مقدس و جهادهای سازندگی، فرهنگی و علمی تا بحران هایی چون سیل وکرونا خوش درخشیده و توانسته علاوه بر اینکه تهدیدات را به فرصت تبدیل کند دشمن را اهداف پلید علیه ملت ناکام بگذارد.
 
وی ادامه داد: بسیج سازندگی یکی از قشرهای مهم و خدمت رسان است که با هدایت و راهبری مقام معظم رهبری برای استفاده از ظرفیت جوانان و هویت بخشیدن به توانمندی های جوانان در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی تشکیل شد و در طی سال های فعالیت نقش مهمی در محرومیت زدایی و آبادانی روستاها و مناطق محروم داشته و بسیج سازندگی یکی از ارکان مهم امیدآفرینی در مناطق محروم است.
 
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تشریح مهمترین برنامه های هفته بسیج سازندگی گفت: در راستای گرامیداشت هفته بسیج سازندگی برنامه های مختلفی با محوریت گروه های جهادی در حال برگزاری است که در سطح استان ۱ هزار و ۳۰۰ گروه جهادی شناسنامه دار سازماندهی شده و در بخش های مختلف به طور تخصصی به مردم خدمت رسانی می کنند.
 
وی افزود: بیش از ۷۰۰ برنامه در هفته بسیج سازندگی در حال برگزاری است که رزمایش جهادگران فاطمی از مهمترین آنها است و جهادگران در عرصه های محرومیت زدایی، عمرانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، بهداشت و درمان، نهضت کمک مومنانه و کشاورزی به مردم خدمات ارائه می دهند.
 
سرهنگ عسگری اهدای جهیزیه به نوعروسان را یکی از برنامه های بسیج سازندگی خواند و گفت: به برکت کنگره شهدای استان مرکزی نهضت اهدای جهیزیه به زوج های جوان شروع شد و در مناسبت های مختلف ادامه داشته که در هفته بسیج سازندگی به همت این سازمان ۴۰ سری جهیزیه که اقلام آنها از کالاهای ایرانی است توزیع می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی یکی دیگر از برنامه ها در هفته بسیج سازندگی است که در سطح استان ۱۱۰ پروژه به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد تومان در بخش های لایه روبی و احیای قنوات، مسکن محرومین، راه بین مزارع ، کانال های انتقال آب و سایر پروژه های محرومیت زدایی به بهره برداری می رسد.
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات