خبرهای داغ:

کشف ۱۰ تن روغن احتکاری در شاهرود و توزیع در شهرستان

شاهرود_فرماندار شاهرود از ضبط ۱۰ تن روغن احتکار شده در این شهرستان طی ۲ روز گذشته خبر داد و گفت: این روغن‌ها در مبادی مجاز و توسط کاسبان معتمد با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در حال توزیع در شهرستان است.
کد خبر: ۹۴۳۲۰۵۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

کشف ۱۰ تن روغن احتکاری در شاهرود و توزیع در شهرستانبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نخستین اولویت مجموعه مدیریتی شهرستان شاهرود در این روز‌ها نظارت بر اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور و مدیریت تنش‌های احتمالی در بازار است تا بتوان دولت را در پیاده سازی طرح اقتصادی خود یاری کرد.
او با اشاره به کشف و ضبط کالا‌های احتکار شده، تصریح کرد: از آن جایی که طی چند روز گذشته کالا‌هایی در اختیار توزیع کنندگان در شهرستان قرار داده شده بود، این احتمال وجود داشت که برابر ضوابط توزیع نشود.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه از ۲ روز پیش ۲۰خودرو در گشت‌های مشترک، نظارت بر بازار شاهرود را انجام می‌دهند، افزود: مبارزه با کم فروشی، گران فروشی و احتکار و نظارت بر تطابق قیمت‌ها با نرخ‌های اعلام شده از سوی ستاد تنظیم بازار کشور و استان سمنان در دستور کار این گروه‌ها قرار دارد.
جلالی به کشف و ضبط چهار تن شکر و سه تن برنج انبار شده در ۲ روز گذشته نیز اشاره کرد و ابراز داشت: در مجموع روغن‌های جامد و مایع، موادشوینده، ماکارونی، برنج و شکر بیشترین موارد احتکار را به خود اختصاص داده بودند.
او خاطرنشان کرد: گشت‌های نظارتی همه روزه حتی در روز‌های تعطیل در نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۳:۳۰ و در نوبت عصر از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ در بازار شهرستان حضور دارند.
فرماندار شاهرود اضافه کرد: این طرح تا زمانی که آرامش بر بازار حاکم شود ادامه خواهد یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها