خبرهای داغ:
عضو شورای جهادی شهرستان اقلید:

۱۵۰۰ جهادگر اقلیدی در رزمایش جهادگران فاطمی مشارکت داشنه اند

عضو شورای جهادی شهرستان اقلید از مشارکت ۱۵۰۰ جهادگر اقلیدی در رزمایش جهادگران فاطمی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۲۲۰۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت السلام والمسلمین احمد فرامرزی عضو شورای جهادی شهرستان اقلید جهادگر بسیجی سخنرانی بین الصلاتین نمازجمعه این هفته بیان داشت: شهرستان اقلید باحضور ۱۳۲گروه به استعداد ۱۵۰۰نفر دررزمایش جهادگران فاطمی در این بازه ده روزه در۱۲عرصه ازجمله عمرانی، پزشکی، دامپزشکی و... درمناطق محروم شهرستان به ده هزارنفر خدمت رسانی نمودند وتا پایان رزمایش ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ورود فرهنگ ایثار و جهاد به عرصه های اداری، علمی، دفاعی، فرهنگی و سایر ابعاد زندگی مردم ایران بود ادامه داد: در طول تاریخ معاصرمان دیدیم که حضرت امام راحل عظیم الشان در مورد سازندگی از این استعاره استفاده و جهاد را وارد صحنه های سازندگی می کنند.

عضو شورای جهادی شهرستان اقلید با اشاره به اینکه فرمان حضرت امام (ره) در سال ۸۵ با تأسیس جهاد سازندگی، علاوه بر رفع محرومیت و خدمت رسانی، تفکر و فرهنگ جهادی و انقلابی را به جامعه تزریق نمودند، افزود: با انحلال جهاد در سال 79 ،خلع آن در کشور احساس می شد که با پیام تشکیل "بسیج سازندگی" توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بار دیگر بارقه های امید شروع به تابیدن کرد و همان گونه که معظم له در دیدار جهادگران در سال ۵۹ فرمودند: "این کار اول از خود جوان ها شروع شد.

فرامرزی ادامه داد: سال 79 گزارش این حرکت زیبا و باشکوه به ما رسید و منجر شد به اینکه پیام بسیج سازندگی به قاطبه جوانان کشور داده شد" و بسیج سازندگی را برای سازماندهی و دسته بندی و اعزام و اداره کار گروههای جهادی بنا نهادند.

وی گفت: حال بعد از 22 سال، این سرمایه عظیم گروه های جهادی به چنان رشد و شکوفایی رسیده اند که به  درخت تنومندی تبدیل شده اند که علاوه بر خدمت رسانی و محرومیت زدایی، در کوران بحران ها و حوادث در کنار سایر نهادها، دستگاه ها، سازمان ها و پا به پای دولت در کنار مردم حضور پیدا می کند و به نقش آفرینی می پردازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها