خبرهای داغ:

آزادی زندانی توسط سرباز وظیفه سپاه شهدای استان در ارومیه

یک سرباز وظیفه سپاه شهدای استان در ارومیه، با پس انداز خود یک زندانی را آزاد کرد.
کد خبر: ۹۴۳۲۲۷۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سرباز وظیفه متین طاهری جمعی لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع) سپاه شهدا آذربایحان غربی که در سال گذشته در یک عمل خداپسندانه و با جمع آوری حقوق ماهیانه سربازی خود به مبلغ 100 میلیون ریال

مقدمات آزادی یک نفر را از زندان فراهم کرد.

وی در چهاردهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز در سطح سپاه و ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان نفر منتخب " سرباز، وظیفه شناس و اقدام برجسته" انتخاب شد.

متن گفت‌وگوی خبرنگار خبرگزاری بسیج با سرباز فوق را در این جا بخوانید:

لطفا خودتان را معرفی کنید؟

اینجانب متین طاهری متولد 1378 هستم.

از چه استان و شهری هستید و اکنون در چه رده ای خدمت می کنید ؟ استان آذربایجان غربی -شهرستان ارومیه و گردان 320 امام جعفر صادق (ع) لشکر عملیاتی 3 حمزه (ع) سپاه شهدا استان آذربایجان غربی خدمت می کنم .

چه مدت مشغول خدمت سربازی هستید ؟

17 ماه خدمت هستم

تعامل و برخورد سپاه با شما به عنوان یک سرباز چه صورت بوده است؟

به عنوان یک سرباز در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو خدمت تا کنون شاهد اخلاق و رفتار عالی و شایسته مسئولین بوده ام و از این نظر کمال تشکر قدر دانی را از تمام پرسنل و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارم..

 چه عواملی باعث شد که شما با جمع اوری حقوق ماهیانه خود یک زندانی را آزاد کنید؟

در دوران آموزشی که از خانواده خود دور مانده بودم در انجا حس دلتنگی خانواده به آدم ها دست پیدا می کند و به فکر زندانیانی افتادم که ازخانواده هایشان دورمانده اند و دلتنگ خانواده های‌شان هستند در آن جا بود که انگیزه پیدا کردم تا وقتی که لباس مقدس سربازی بر تن دارم حقوق سربازی خودم برای این موضوع پس انداز کنم.

به عنوان نفر منتخب در چهاردهمین جشنواره علی اکبر (ع) جوان سرباز در سطح سپاه و ستاد کل نیروهای مسلح، چه توصیه ای به سربازان دارید که بتواند مثل شما از اینگونه کار های خداپسندانه انجام بدهند ؟

اولین توصیه من به سربازان این است که هیچ وقت ناامید نشده و خدا را از یاد نبرند از دیدگاه بنده خدمت مقدس سربازی می تواند موجب پیشرفت های بسیار زیاد در جوانان شود البته شاید به نظر برسد که زمان از دست می رود اما می شود از این زمان برای تفکر و برنامه ریزی استفاده کرد و از تک تک اتفاق ها که پیش میاد تجربه به دست آورد.

انتهای پیام

ارسال نظرات