خبرهای داغ:
‍ فرماندار اسدآباد:

نان، دارو و بنزین گران نخواهد شد

همدان-فرماندار اسدآباد گفت: نان، دارو و بنزین همچنان به قیمت قبل بوده و گران نخواهد شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۵۸۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین علی شرکائی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نان، دارو و بنزین همچنان به قیمت قبل بوده و گران نخواهد شد، اظهار کرد: بحث مصاحبه چند شب پیش آقای رئیس جمهور ما را از غافلگیری نجات داد، چرا که ایشان مثل برخی‌ها صبح جمعه بیدار نشدند که مراتب را به مردم اعلام کند و یا باخبر شده باشند.

وی افزود: دشمنان داخلی و خارجی و معاندین از این جراحی بزرگ اقتصادی بسیار عصبانی و ناراحت هستند و تمام توان خود را گذاشته‌اند که این طرح را زمین زده و به دنبال ایجاد موج‌های نارضایتی در بین مردم هستند.

فرماندار اسدآباد گفت: در ساختار جدید یارانه‌ها سه دهک اول نفری ۴۰۰ هزار تومن و ۶ دهک بعدی نفری ۳۰۰ هزار تومان دریافت و یارانه دهک آخر هم قطع شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه برای تامین کالاهای اساسی از جمله گندم و سایر نهادها در شهرستان اسدآباد هیچ گونه مشکلی نداریم.

شرکائی عنوان کرد: دستگاه‌های متولی تنظیم بازار به طور روزانه و مستمر باید از بازار سرکشی و با تخلفات احتمالی برخورد کنند.

وی اضافه کرد: در راستای طرح جدید یارانه‌ها کد «کیو آر» باید در همه مغازه‌ها بر روی شیشه نصب شود تا مردم بتوانند به راحتی مراتب تخلف و گرانفروشی را اطلاع رسانی کنند.

فرماندار اسدآباد در ادامه درباره همشهریانی که معترض به واریز یارانه بوده یا برای آنها یارانه واریز نشده است، گفت: این عزیزان برای پیگیری مشکل خود به به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

وی ادامه داد: اختیارات تعزیرات حکومتی افزایش پیدا کرده و رصد بازار به صورت ۲۴ ساعته ادامه دارد و با هرگونه تخلف و کم فروشی و گرانفروشی احتمالی کالاهای اساسی به طور جدی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات