استاندار مرکزی در جمع مدیران روابط عمومی:

روابط عمومی ها خط مقدم امید آفرینی در جامعه/ مردم تشنه دیدن عکس مدیران نیستند

فرزاد مخلص الائمه گفت:مردم تشنه دیدن عکس مدیران نیستند در صورتی که باید تلاش شود واقعیت ها و موضوعات به درستی بیان شود اینجاست که نباید به دنبال تملق و استفاده از عناوین تمجیدی بود.
کد خبر: ۹۴۳۳۴۴۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در نشست مدیران روابط عمومی دستگاه ها و نهاد های اجرایی استان گفت:روابط عمومی ها بالاترین سطح ارتباط میان سازمان ها با مردم را دارند و این مهم خط مقدم امید آفرینی برای مردم خواهد بود.

وی افزود: نقش تبیینی روابط عمومی ها یکی از ابعاد مهم این ارکان دستگاه ها بوده و آنچه از خلاء های موجود دیده می شود روابط عمومی ها وظیفه انتقال به مدیران را بر عهده دارند.

مخلص الائمه گفت:روابط عمومی باید امین ترین عضو دستگاه باشد،و به همین جهت تاکید بر این بوده است که در جلسات عالی دستگاه باید حضور مستمر و از جزئیات مطلع و خبر داشته باشد.

استاندار مرکزی مطرح کرد: مسئولین روابط عمومی باید صاحب نظر باشند و در نحوه اطلاع رسانی برنامه ها ایده پردازی کنند و در این راستا افکار عمومی را به سمت واقعیت ها سوق داد که اینجا نقش روابط عمومی بسیار پررنگ و اثر گذار است.

وی با بیان اینکه سطح سازمانی روابط عمومی ها باید ارتقاء یابد گفت: با پیگیری ها و جلسات دنبال شده از مرکز به دنبال  ارتقاء جایگاه شغلی روابط عمومی ها در سطوح سازمانی هستیم.

مخلص الائمه تاکید کرد:هزینه های ارتباطی نظیر اینترنت،تلفن همراه و سیستم های مورد نیاز باید از سوی مدیران دستگاه ها تامین شود و حداقل در این بخش نگرانی وجود نداشته باشد.

استاندار مرکزی گفت:خط مقدم طرح رایحه خدمت روابط عمومی ها هستند  و نیازمند اطلاع رسانی مناسب است که می بایست دارای کیفیت های لازم باشد.

وی بیان کرد: مردم تشنه دیدن عکس مدیران نیستند در صورتی که باید تلاش شود واقعیت ها و موضوعات به درستی بیان شود اینجاست که نباید به دنبال تملق و استفاده از عناوین تمجیدی بود.

مخلص الائمه گفت: در شرایط کنونی سقف انتظارات مردم از دولت سیزدهم به مراتب بالاتر است و می بایست به جهت امید آفرینی از هیچ تلاشی نباید فرو گذار کرد و نباید به بهانه هایی اخبار را سانسور کرد.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: موضوعات و جریان های مهم که جنبه عمومی پیدا می کند روابط عمومی دستگاه ها باید به همدیگر کمک کنند و یکپارچه از ظرفیت های در اختیار نهایت استفاده را به کار بگیرند تا به هدف مطلوب دست پیدا کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار