مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله مطرح کرد:

جهاد تبیین نقش برجسته شهدای روحانی و طلبه در دفاع مقدس/ رمز موفقیت شهدای روحانی پیش قراول بودن در دفاع مقدس بود

حجت الاسلام عبدی گفت:امروز شهید اکبرزاده ها بهترین الگو برای جوانان امروز هستند و باید این الگوهای ناب به درستی در حوزه های علمیه به عنوان شاخص نماد بصیرت و ایستادگی معرفی شوند.
کد خبر: ۹۴۳۳۹۴۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛حجت الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله در خطبه های پیش از نماز جمعه شهر اراک گفت: رمز موفقیت روحانیت در دفاع مقدس در این است که خود پیشتاز حرکت و مبارزه در جنگ تحمیلی بود و خود پیش قراول و خط شکن بودند.

وی آگاهی و شناخت مسائل دینی ،سیاسی و اجتماعی ، عمل به موقع ،تبعیت پذیری ازولایت فقیه و شناخت جریان های مختلف در انقلاب اسلامی را از شاخص های بصیرت در فتنه برشمرد و افزود: شناخت جریان‌های گوناگون و پیچیده در انقلاب اسلامی و نقش و وظایف رنیت و حوزه های علمیه امروز یک ضرورت مهم است.

حجت الاسلام عبدی گفت: امروز شهید اکبرزاده ها بهترین الگو برای جوانان امروز هستند و باید این الگوهای ناب به درستی در حوزه های علمیه به عنوان شاخص نماد بصیرت و ایستادگی معرفی شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله گفت: بزرگترین خصه شهدای روحانی و طلبه در نقش آفرینشان در دفاع مقدس جهاد تبیین بود جهاه همراه با رزم و جنگ سخت کنار هم می آمدند و عمق تاثیرگذاری به وجود می آمد.

وی افزود: 110 شهید گلگون کفن روحانی و طلبه استان مرکزی امروز اسطوره های بصیرت و استقامت در برابر هجمه های ان محسوب می شوند و امروز بایستی به  شکل هنرمندانه به نسل جوان معرفی شوند

حجت الاسلام عبدی گفت: برگزاری کنگره بزرگداشت 4000 شهید روحانی و در طلبه در قم  قدم ارزشمندی برای بازخوانی و روایت زندگی این شهیدان عزیز است و نقش روحانیت در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را به زیبایی بیان می کند

ارسال نظرات