خبرهای داغ:
همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نهاوند گفت: در جهاد تبیین و جنگ نرم، اصحاب رسانه، فرمانده رزم و در خط مقدم این جبهه هستند که باید جانانه از نظام دفاع و در مقابله با شبهه افکنی دشمن ایستادگی کنند.
کد خبر: ۹۴۳۴۲۵۱
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدعلی دارابی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با اشاره به آیه ۲ سوره طلاق اظهار داشت: منظور از توكل بر خدا، اين است كه انسان تلاشگر كار خود را به او واگذارد و حل مشكلات خويش را از او بخواهد، خدايي كه از تمام نيازهاي او آگاه است، خدايي كه نسبت به او، رحيم و مهربان است، و خدايي كه قدرت به حل هر مشكلي دارد.

وی افزود: كسي كه داراي روح توكل است، هرگز ياس و نااميدي را به خود راه نمي‏دهد، در برابر مشكلات احساس ضعف و زبوني نمي‏كند، در برابر حوادث سخت، مقاوم است، و همين فرهنگ و عقيده چنان قدرت رواني به او مي‌دهد كه مي‏تواند بر مشكلات پيروز شود، و از سوي ديگر امدادهاي غيبي كه به متوكلان نويد داده شده است، به ياري او مي‏آيد، و او را شكست و ناتواني رهايي مي‏بخشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: وضعیت خرمشهر به نحوی بود که دوست و دشمن فکر نمی‌کرد بتوانیم آن را از دشمن باز پس بگیریم اما اراده خداوند بر این بود که خرمشهر آزاد شود و این پیروزی وعده خداوند بود که اگر بر او توکل کنید بر مشكلات پيروز می‌شود واز سوي ديگر امدادهاي غيبي كه به متوكلان نويد داده شده است، به ياريتان مي‏آيد، واز ناتواني رهايي مي‏‌یابید.

وی گفت: جنگ خرمشهر جنگ شهر نبود، جنگ جهانی بود چرا که همه از سراسر جهان آمده بودند تا ویرانی و سقوط این شهر را ببینند .

دارابی با بیان اینکه امروز جنگ، جنگ تفنگ‌ها نیست، جنگ دوربین و قلم‌ها و جنگ نرم است، افزود: امروزه با توجه به وسعت دنیای ارتباطات و فناوری‌های اطلاعاتی و گسترش رسانه‌های اینترنتی و مجازی، تهاجم کشورهای استکباری از حالت جنگ نظامی و سخت خارج و به جنگ نرم تغییر ماهیت داده است.

وی بیان داشت: وظیفه سربازان و افسران جنگ نرم، این است که مطالبات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در جنگ نرم را به خوبی درک کنند و راه‌های دستیابی و تحقق آن را شناسایی و اجرا کنند و در راه جهاد تبیین گام بردارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند خطاب به اصحاب رسانه گفت: در جهاد تبیین و جنگ نرم، اصحاب رسانه، فرمانده رزم بوده و در خط مقدم این جبهه هستند که باید جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و در مقابله با شبهه افکنی دشمن ایستادگی کنند تا دشمن، ابزاری برای هجمه افکنی نداشته نباشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات