خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

شهید کاظمی فاتح خرمشهر است / خرمشهر های دیگر باید با الگوگیری از شهدا فتح شود

ملک شاهکوهی: فاتح اصلی شهر خرمشهر شهید احمد کاظمی است که کاری کرد که همه فرماندهان نظامی متعجب شده بودند و شهید کاظمی با اسیر کرن عقبه دشمن، بزرگترین نقش را در فتح خرمشهر داشت.
کد خبر: ۹۴۳۴۴۸۳
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵

شهید کاظمی فاتح خرمشهر است / خرمشهر های دیگر باید با الگوگیری از شهدا فتح شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در همایش ریحانه های مقاومت سپاه گرگان گفت: یک روز عراقی ها روی در و دیوار خرمشهر نوشته بودند ما آمدیم که بمانیم، اما با دلاوری های رزمندگان عزیزمان و از خود گذشتی آنها، توانستیم یازده هزار نیروی مجهز که عراق به خرمشهر برده بود را عقب بزنند و خرمشهر عزیز را آزاد کنند و قریب به 9 هزار نفر را اسیر کنند.

وی افزود: همانطور که امام فرمودند “خرمشهر را خدا آزاد کرد”، تمام این پیروزی ها با نیروی ایمان رزمندگان بود که باعث شکستن دژ محکم عراقی ها شد.

ملک شاهکوهی عنوان کرد:فاتح اصلی شهر خرمشهر شهید احمد کاظمی است که کاری کرد که همه فرماندهان نظامی متعجب شده بودند و شهید کاظمی با اسیر کرن عقبه دشمن، بزرگترین نقش را در فتح خرمشهر داشت.

فرمانده سپاه نینوا در پایان تصریح کرد: ما امروزه خرمشهر های دیگری در پیش داریم خرمشهر های دیگر تهاجم فرهنگی ، حفظ ایمان ، معیشت و اقتصاد ، جنگ رسانه و روایت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها