خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار با خانواده شهید ناصر افشاری
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار با خانواده شهید ناصر افشاری عنوان کرد: ماموریت امروز ما برگرفته از افتخار خرمشهر بوده و فتح خرمشهر، سند پایداری ملت ایران است
کد خبر: ۹۴۳۴۵۷۶
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، عصر امروز سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با خانواده شهید ناصر افشاری از شهدای عملیات بیت المقدس دیدار و از آنان دلجویی کرد.

 

سردار آتانی در این دیدار بیان کرد: به تعبیر معارف دینی ما، تربیت و پرورش جوانان انقلابی اجر مضائفی دارد و پدران و مادران شهدا مصداق واقعی این تعبیر هستند.

 

وی با اشاره به سختی مسیر تربیت فرزندان صالح توسط والدین گفت: بی شک تربیت فرزندان و تهیه نیازمندی های آنها، رنج و سختی های فراوانی دارد. گاهی رنج های همسران شهدا از مصائب پدران و مادران شهدا بیشتر است. 

 

سردار آتانی اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری اجر مجاهدت، از آن همسران شهداست و قطعا این سخن به این دلیل است که بار تربیت فرزندان شهید بر دوش همسران شهداست و همسران شهدا جوانی خود را پای این کار گذاشته اند و خداوند این بار امانت را نزد بندگان خاص خود گذاشته است.‌

 

فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به وجود مشقت های فراوان در تربیت این امانات الهی تصریح کرد: بی شک خداوند متعال نظاره گر این مشقت ها بوده و اجر همسران شهدا نزد خدا محفوظ است.

 

وی با اشاره به نقش شهدای عملیات بیت المقدس در آزادسازی خرمشهر اضافه کرد: ماموریت امروز ما برگرفته از افتخار خرمشهر است. صدام به دنبال ایجاد تنگناهایی سخت در اقتصاد تک قطبی ایران بود که رزمندگان و فرزندان این آب و خاک اجازه چنین توهماتی را به دشمنان ایران اسلامی ندادند.

 

سردار آتانی عنوان کرد: امروز ۴۳ سال است که این ملت با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت های خدادادی در مسیر استقلال خود، استوار ایستاده است و این راهی است که شهدای عزیز به ما آموخته اند. 

 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان یادآور شد: فتح خرمشهر برگ زرین و سند پایداری ملت ایران با هدایت های امام راحل و تکیه بر نیروی اقتدار نیروهای مسلح، جانفشانی رزمندگان و شهدا و پشتیبانی مردمی است.

 

گفتنی است؛ شهید ناصر افشاری، در یکم دی ۱۳۳۰، در شهر تهران به دنیا آمد. پدرش احمد، کارمند بود و مادرش مولود نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. کارگر کارخانه بود. سال ۱۳۵۷ ازدواج کرد و صاحب یک پسر و یک دختر شد و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. 

 

این شهید گرانقدر در دوازدهم اردیبهشت ۱۳۶۱، در عملیات بیت المقدس در خرمشهر بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید و مزار وی در گلزار شهدای شهر قزوین واقع است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها