فرمانده سپاه الغدیر:

ملت ایران اجازه تسخیر خرمشهرهای اراده را به دشمن نمی‌دهند

سردار زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه ما خرمشهرها در پیش رو داریم، گفت: ملت ایران با همان اعتقاد سوم خرداد، اجازه تسخیر خرمشهرهای اراده را به دشمن نخواهند داد.
کد خبر: ۹۴۳۴۷۱۵
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی، در مراسم صبحگاه مشترک که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار یزد، رئیس کل دادگستری استان یزد برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور مادر شهید دانش مقدم و جانبازان و ایثارگران در این مراسم اظهار داشت: شهادت مظلومانه شهید صیاد خدایی را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده این شهید والامقام تبریک و تسلیت گفت.

وی بیان کرد: استیصال و خوی وحشی گری مغلوب شدگان در مقابل مدافعان حریم و حرم با ترور فرزندان ایران اسلامی، پیش از پیش به جهانیان اثبات شد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد ادامه داد: امروز به عاملان و آمران این ترور اعلام می‌کنیم که انتقام سخت فرزندان انقلاب نه یک فرآیند دفعی بلکه یک فرآیند مشخص و با اهداف مشخص است و بدانند که تنها خون بهای شهدای ایران اسلامی، آزادی فلسطین از چنگال صهیونیست و استکبار جهانی است.

وی همچنین یاد و خاطره سالروز آزادسازی خرمشهر که یادآور رشادت، ایستادگی، مقاومت غیورمردان و شیرزنان ایران اسلامی در مقابل استکبارجهانی است را گرامی داشت.

زارع کمالی بیان کرد: گرچه امروز هم به فرمان مولا و مقتدای خود، امام خامنه ای، ما خرمشهر‌ها در پیش رو داریم، اما نه در یک میدان نظامی، بلکه در میدانی که از میدان نظامی سخت‌تر است و آن میدان میدان جنگ اراده‌هاست.

وی تاکید کرد: ملت غیور، آگاه، با بصیرت، ولایتمدار ما به دشمنان داخلی و خارجی ثابت خواهند کرد که هماهنگونه دیروز اجازه تسخیر خرمشهر‌های سرزمینی را به دشمن ندادند امروز هم با همان اعتقاد و همان استقامت، اجازه فتح و تسخیر خرمشهر‌های اراده را به دشمن نخواهند داد.

زارع کمالی تصریح کرد: ملت غیور ایران تا پای جان پای ارزش ها، آرمان‌های انقلاب خواهند ایستاد و به دشمن اجازه تسلط بر این آرمان‌ها را نخواهند داد.

ارسال نظرات