خبرهای داغ:
همدان-مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: عملیات الی بیت المقدس کار بی‌نظیر و باورنکردنی بود و باور این آزادسازی با توجه به نیروها و تعداد ادوات و لشکرها و امکاناتی که مستقر کرده بود، سخت بود.
کد خبر: ۹۴۳۴۷۱۶
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
عملیات الی بیت المقدس کار بی‌نظیر و باورنکردنی بود

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی فرجی در مراسم صبحگاه نیروهای نظامی و انتظامی در سپاه نهاوند اظهار داشت: شهرستان نهاوند یک شهر شهیدپرور است که در دوران دفاع مقدس نقش بسیار تاثیرگذاری داشت و رزمندگان دلاور این شهرستان رشادت‌های بی‌نظیری از خود در دوران دفاع مقدس نشان دادند.

وی گفت: مردم نهاوند در همه عرصه‌ها حضور پررنگ داشته‌اند و همیشه در حوادث پیش آمده هر جا که نیاز بوده مردم نهاوند پیشرو بوده‌اند و به خوبی ورود پیدا کرده‌اند.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه عملیات بیت المقدس یکی از عملیات‌های مهم در دوران دفاع مقدس بود، گفت: در عملیات الی بیت المقدس، استان همدان شهدای گرانقدری را تقدیم کرد و رزمندگان نقش ویژه‌ای در این عملیات داشتند و شهید محمود شهبازی این رزمنده دلاور نیز در روز دوم خرداد به شهادت رسید.

وی به نقش شهید محمود شهبازی و شهید همدانی در عملیات بیت المقدس اشاره کرد و بیان داشت: نقش شهید شهبازی و شهید همدانی در عملیات غرورآفرین بیت المقدس بسیار تاثیرگذار بود و سخت‌ترین نقطه عملیات در مرحله سوم را فرماندهی می‌کردند.

سردار فرجی خاطرنشان کرد: عملیات الی بیت المقدس یک کار بی‌نظیر و باورنکردنی بود و باور این آزادسازی سخت بود با توجه به نیروها و تعداد ادوات و لشکرها و امکاناتی که مستقر کرده بود، کار سختی بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمن در چند روز اخیر با توطئه و سیاه‌نمایی در حال مشکل‌تراشی برای کشور است و باید مراقب باشیم، افزود: منافقین و دشمنان در حال انتشار اخبار جعلی و ایجاد ناامیدی برای مردم هستند و باید حواسمان به این نیرنگ‌ها باشد.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: باید همه به دولت کمک کنیم تا این طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها اجرا شود چراکه این کار به نفع مردم است‌.

وی در ادامه خطاب به بانوان حاضر در صبحگاه مشترک شهرستان نهاوند بیان داشت: بیداری یک جامعه اسلامی از بیداری فرزندان آن جامعه و از تمام عناصر تشکیل دهنده آن آغاز می‌شود و اگر به ساختار جامعه نگاه بیندازیم در خواهیم یافت که همانا خانواده عنصر تشکیل دهنده واقعی همه جوامع است.

سردار فرجی گفت: زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند و نقش مهمی در مقابله با جنگ نرم دشمن دارند و فرزندان ما باید از دامن مادر به مدارج بالا برسند و آموزش‌های لازم در خانواده‌ها به آنها داده شود.

وی تصریح کرد: مادران و همسران شهدا در راه آرمان و عقیده خویش از عواطف و احساسات خود چشم‌پوشی کردند و در دفاع‌ مقدس، نقشی‌ ریشه‌دار و ارزشمند داشته‌اند و با پیروی‌ از مکتب ‌عاشورا حماسه‌های ‌فراموش‌ نشدنی ‌آفریدند.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: همراهی‌ و استقامتی‌ که ‌مادران و همسران شهدا و رزمندگان در جریان‌ جنگ‌ تحمیلی‌ به ‌منصه ‌ظهور گذاشتند، در هیچ‌ زمانی ‌و در هیچ ‌منطقه‌ای ‌از جهان‌ سابقه ‌نداشته و ندارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات