کارگاه سبک زندگی اسلامی در ایرانشهر

به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد صورت گرفت. برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی کارگاه سبک زندگی اسلامی در ایرانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۴۷۷۷
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر کارگاه سبک زندگی اسلامی با حضور بسیجیان پایگاه مریم حوزه بتول دامن سپاه شهرستان ایرانشهر در مکان روستای کوران سفلی این شهرستان برگزار شد.

فریبا دامن زر، مربی این برنامه ضمن تبریک این روز گفت : سبک زندگی یعنی شیوه زندگی خاص یک فرد، گروه، یا جامعه، سبک‌های زندگی مجموعه‌ای از ارزش‌ها، شیوه‌های رفتار، حالت‌ها و سلیقه‌ها در هر چیزی را در برمی‌گیرد و می‌تواند به علایق، نظرات، رفتارها و جهت‌گیری رفتاری یک فرد، گروه یا فرهنگ اشاره کند. سبک زندگی افراد و راهی که برای خود انتخاب می‌کنند، ارتباط عمیقی با موفقیتشان در زندگی فردی و اجتماعی آنها دارد و در واقع باعث شکل گیری فرهنگ آن جامعه می شود.

وی ادامه داد: دین مبین اسلام همواره به سلامتی و داشتن سبک و راه و روش زندگی سالم تاکید کرده است و احادیث و روایات زیادی در این زمینه داریم، به عنوان مثال، حدیثی از پیامبر گرامی اسلام را نقل می کنم که فرموده اند، دو نعمت است که قدرشان مجهول است یکی صحت و دیگری امنیت، متاسفانه درطی سالیان گذشته دنیای غرب جهت تحقق هدف تهاجم فرهنگی اش تلاش های فراوانی کرده تا سبک زندگی خود را به تدریج وارد سبک زندگی ما مسلمانان کند و در همه جوانب مانند نوع پوشش، خوراک، رفتار با همسر و فرزند و... ما را مقلد خویش کند در صورتی که دین اسلام برنامه کاملی برای زندگی از طریق قرآن و پیامبر در اختیار ما قرار داده است.

 

ارسال نظرات