خبرهای داغ:
فرماندار کبودراهنگ:

احیای اعتماد مردم به دولت از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم است

همدان-فرماندار شهرستان کبودراهنگ وحدت و هم‌صدایی را رمز موفقیت نیروهای انقلابی در خدمت‌رسانی به مردم دانست و گفت: احیای اعتماد مردم به دولت از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم است.
کد خبر: ۹۴۳۶۸۴۵
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
احیای اعتماد مردم به دولت از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم است

به گزارش خبرگزاری بسیج، جمعی از طلاب، فرهنگیان، ایثارگران، پیشکسوتان، کانون مداحان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و نمایندگانی از سایر اقشار مختلف با فرماندار جدید شهرستان کبودراهنگ دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ در این دیدار با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵خرداد گفت: حرکت در راه امام راحل عظیم الشان و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای همگانی است.

مسلم غلامی افزود: برنامه‌های پیش رو در سایه حضور وحدت‌آفرین مردم وفادار و همیشه در صحنه به جلوه‌هایی از عشق و دلدادگی مردم شریف شهرستان کبودراهنگ به حضرت امام خمینی (ره) تبدیل خواهد شد.

وی وحدت و هم‌صدایی را رمز موفقیت نیروهای انقلابی در خدمت‌رسانی به مردم دانست و اظهار کرد: احیای اعتماد مردم به دولت از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم است و تلاش خواهیم کرد با حرکت بر ریل انقلاب و ایجاد تحرک انقلابی در همه بخش‌های «مدیریت اقتصادی، خدمت‌رسانی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و دیگر بخش‌ها» بتوانیم در راستای تحقق وعده‌های دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی قدم برداریم.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: مردم شهرستان کبودراهنگ در سال ۹۶ با رای قاطع به دولت انقلابی، ولایتمداری و انقلابی‌گری خود را نشان دادند و رای بیش از ۷۰ درصدی مردم این شهرستان به آیت الله رئیسی برگ زرینی در افتخارات مردم این سرزمین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار