نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دشمنان در تلاشند بین ارزش ها و باورهای دینی و نسل جوان با استفاده از ابزارهای مختلف فاصله ایجاد کنند.
کد خبر: ۹۴۳۷۳۶۴
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز یکشنبه در دیدار با خدام و حاملان پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) اظهار داشت: فرهنگ رضوی و ترویج سیره اهل بیت از جمله امام رضا (ع) بهترین راهبرد برای مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان علیه ارزش های دینی و اسلامی ماست. 

وی افزود: حضور پرچم حرم رضوی بیانگر کرامت ، لطف و عنایت امام رضا (ع) به مردم استان ایلام است.  امام جمعه ایلام یادآور شد: نگاه ما به عنوان شیعه ائمه اطهار (ع) توسل و برقراری ارتباط معنوی با امام معصوم (ع) است که در سایه این توسلات و ادعیه یک ارتباط ۲ سویه بین ما و ائمه اطهار (ع) شکل می گیرد. 

حجت‌الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه اهل بیت (ع) هیچگاه ما را تنها نمی گذارند و همه ما مورد لطف ائمه معصوم(ع) هستیم، ادامه داد: امامان معصوم (ع) شاهد و ناظر بر اعمال ما هستند، وقتی انسان در ترویج فرهنگ ائمه معصوم (ع) برای زنده نگاه داشتن نام و یاد آنها قدمی بردارد، مشمول نظر خاص آنها خواهیم شد. 

وی اضافه کرد: در خدمت ترویج سیره ائمه معصومین (ع) بودن لطف و نظر ائمه اطهار (ع) را در پی خواهد داشت و امروز باتوجه به گسترش تهاجم و نفوذ فرهنگی غرب باید تلاش کرد فرهنگ و سیره ائمه اطهار (ع) در بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان تبیین و نهادینه شود. 

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره علاقه خاصی به ائمه اطهار (ع) به ویژه امام رضا (ع) دارند، ابراز کرد: سفر خدام حرم مطهر رضوی به نقاط مختلف کشور آثار و برکات زیادی دارد و پرچم مقدس حرم رضوی سراسر ایران را معطر به عطر رضوی می کند. 

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه ملت ایران مشتاق زیارت و استشمام عطر حرم رضوی هستند، تاکید کرد: حرم امام رضا (ع) ملجاء و پناهگاه مردم برای کسب معنویت و طلب حاجات است، این توفیق بزرگی برای خدام حرم رضوی است که با سفر به نقاط مختلف کشور، در این امر خیر شریک هستند تا مردم از نظر و عطر حرم رضوی بهره مند شوند.

سفر به شهرستان های مختلف استان، شرکت در جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع)، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دیدار با مددجویان زندان و بیماران بستری در مراکز درمانی از جمله برنامه های حضور خدام حامل پرچم حرم مطهر رضوی در استان ایلام است.

ارسال نظرات