نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امر به معروف را ثمره ایمانی جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: افتخار ما بعنوان یک امت برتر این است که امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه خود می دانیم و بر آن تاکید داریم.
کد خبر: ۹۴۳۶۷۶۷
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در گردهمایی روسای شورای امر به معروف دستگاه های اجرایی استان با حضور استاندار ایلام و جمعی از مدیران کل استان اظهار داشت: جامعه ای که امر به معروف و نهی از منکر را بعنوان یک دستور مورد توجه قرار دهد، بطور قطع رستگار خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در روایات، افزود: جهاد در راه خدا در مقابل امر به معروف و نهی از منکر یک قطره آب در مقابل یک دریای عمیق است چراکه امر به معروف زمینه ساز اجرای تمامی واجبات است.

امام جمعه ایلام با قدردانی از حضور استاندار ایلام و دیگر مدیران در این گردهمایی، گفت: موضوع امر به معروف و نهی از منکر از موضوعات مهم امروز است که باید بیش از گذشته به آن توجه شود.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: بعنوان آمران به معروف و نهی از منکر وظیفه داریم که نقش خود را در جامعه ایفا کنیم و در ترویج احکام اسلامی اثرگذار باشیم.

وی افزود: در حکومتی هستیم که همه تلاش ما زمینه سازی ظهور منجی عالم است و باید این حرکت باید استمرار داشته باشد.

امام جمعه ایلام ادامه داد: جبهه استبکار جنگ بدون آتش بس و تلاش ساماندهی شده علیه ملت ایران دارد که در برابر هجوم آنان باید آمادگی کامل داشته باشیم.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: جبهه استکبار در جنگ سخت مقابل ایران برای گرفتن فرهنگ اصیل ما ناکام ماند و مجبور به تسلیم شدند.

وی اضافه کرد: پس از اظهار شکست دشمن در جنگ سخت، رویه جنگ نرم را در پیش گرفت و با تمامی امکانات پیشرفته در دسترس تلاش دارد به اهداف شوم خود برسد که فضل خدا و همراهی مردم با شکست مواجه خواهد شد.

ارسال نظرات