خبرهای داغ:
به همت گردان113امام حسین(علیه السلام) انجام شد؛

آموزش ویژه بسیجیان توسط گردان113امام حسین(علیه السلام)

آموزش ویژه برای بسیجیان همراه با تمرین در شرایط مختلف وبرنامه های گوناگون متفرقه دیگر توسط گردان113امام حسین(علیه السلام)برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۳۷۵۴۶
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) آموزش ویژه برای بسیجیان همراه با تمرین در شرایط مختلف وبرنامه های گوناگون متفرقه دیگر توسط گردان113امام حسین(علیه السلام) برگزار گردید.

فرمانده گردان با اشاره به توانمند کردندن بسیجیان در  انجام فعالیت های گوناگون اعم از نظامی فرهنگی علمی و...گفت: یک اصل مهم از اموزش ها  همین انجام  درست و قانونی ایست بازرسی می باشد که نیاز ضروری و مهم برای لحظه های  بحرانی می باشد و به حمدالله این گردان توانسته در سال جاری برنامه های  ویژه ای  برای بسیجیان برنامه ریزی نماید که این کلاس اولین و شروع این برنامه می باشد

این فرمانده تصریح کرد: این گونه برنامه ها در دستور کار گردان قرار دارد و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال چندین مرحله دیگر اجرا نماییم

در ادامه این آموزش برنامه های فرهنگی مثل اعزام نمادین به جبهه را بسیجیان گردان113امام حسین(علیه السلام) در سطح شهر اجرا نمودند .

در این برنامه تعداد ۱۲خودرو که به صورت استتار به نمادین از ۸سال دفاع مقدس تزئین و هر کدام با حضور بسیجیان با لباس بسیجی تکمیل شده بود در سطح شهر رژه رفته و یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها