رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان:

کردستان می تواند نماد و نشان نخبگی در کشور باشد

میمنت‌آبادی گفت: کردستان می‌تواند نماد و نشان نخبگی در کشور باشد و باید به این مهم اهتمام ویژه ایی ورزید.
کد خبر: ۹۴۳۸۱۰۱
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان و به نقل از خبرگزاری علم و فناوری کردستان؛ میمنت‌آبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان در جمع نخبگان استان که با حضور رئیس خانه نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح کشور و فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان ،برگزار شد اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی کشور هقته گدشته در مصلای تهران پایان دوره چهل سالگی خود را جشن گرفت وبا همه بضاعت خود را در حوزه نوآوری‌ها، فناوری‌های خلاق، استارت آپ، اید‌ها، زیرساخت‌ها و شرکت های نوآور و خلاق در قالب نمایشگاه گام دوم جمع‌آوری در معرض دید قرار داد .


وی افزود : با حضور دانشگاه آزاد کردستان نیز در کنار همه دانشگاههای آزاد کشور به دلیل ظرفیت چشمگیر و ارزشمندی در کردستان داریم برخود بالیدیم و نباید اجازه دهیم این ظرفیت و توانمندی ها هدر رود بلکه با بکار گیری درست و به موقع آن زمینه خدمت بیشتر به مردم نجیب کردستان را فراهم کرد.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان اذعان داشت : نخبگان ما اگر میدان در اختیارشان باشد و سفره حضور نخبگان پهن باشد می‌توانند خودنمایی کنند و ارزش‌های علمی و وجودی و معنوی فراوانی را که به طور ذاتی در اختیاردارند را به نمایش بگذارند.



قباد میمنت آبادی تاکید کرد : نخبگان باید تحرک بیشتری برای معرفی داشته باشند و مسئولان نیز همراهی بیشتری با آنها داشته باشند تا ظرفیت مناسب کردستان بخوبی مورد استفاده قرار گیرد.



وی خاطر نشان کرد : کردستان می تواند نماد و نشان نخبگی در کشور باشد و باید به این مهم دست یافت.



وی یادآور شد : شرایطی در استان فراهم شده که کانون مجموعه نخبگی متصل به نیروهای مسلح قدرت معنوی را در کنار توانمندی علمی ایجاد کرده است که می‌تواند زمینه استفاده تصمیم گیران استان از ظرفیت علمی و معنوی نخبگان را فراهم کند که قطعا برای کردستان و کشور ارزشمند خواهد بود در این بین هم نباید از تعامل و همکاری مجموعه سپاه بیت المقدس استان کردستان به ویژه معاون علمی سپاه بیت المقدس استان غافل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار