مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

دشمن به دنبال هویت زدایی از انقلاب و ملت است

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: دشمن در صدد اجرای این هدف است که آرمان های انقلاب را از مردم بگیرد و مردم را نسبت به آرمان ها و هویت انقلاب بی تفاوت کند.
کد خبر: ۹۴۳۸۱۴۳
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

قزوین_حجت الاسلام و المسلمین علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛ در جمع بسیجیان و فرماندهان پایگاه های حوزه حضرت نبی اکرم(ص) بیان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری در جمع مردم در سالروز ارتحال حضرت امام، نباید اجازه دهیم که دشمن از انقلاب شما هویت زدایی کند و در حقیقت ماجرای انقلاب را وارونه جلوه دهد. 

 

وی گفت: دشمن با همه عده و عده وارد میدان شده که هویت انقلاب را از ما بگیرد. هویت یعنی روح و جان انقلاب. یعنی هستی و شاکله انقلاب. اگر هویت برای انقلاب نباشد بدن ظاهری انقلاب هم وجود نخواهد داشت و مانند یک ساختمان است که بدون ستون و با یک حرکت فرو می ریزد. اما انقلاب ستون و شاکله دارد و دشمن با حمله نظامی با ترور فیزیکی و تحریم های شدید اقتصادی نتوانسته که این ساختمان را فرو بریزد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در ادامه افزود: اسلام ناب محمدی در مقابل دو نوع اسلام سکولار و متحجرین قرار دارد. اسلام متعلق، جریان همان وهابی ها داعشی ها و تکفیری ها و اسلام سکولار همان غرب گراها هستند که به دنبال یک زندگی مرفه غربی هستند. دشمن به دنبال این است که اسلام ناب محمدی را از بین ببرد.

 

حجت الاسلام معبودی در ادامه به معرفی کتاب تاریخ اندلس و به چگونگی فروپاشی آن پرداخت و عنوان کرد: چگونه کشوری که ۸۰۰ سال در اختیار مسلمانان بود فروپاشید و از دستشان خارج شد؟ چرا که هویت آنها را از آنها گرفت. با عادی انگاری فساد و فحشاء به دنبال این بودند که بتوانند از اسلام هویت زدایی کنند و اسلام و آرمان های اسلام را از آنها بگیرند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، تصریح کرد: امروز برخی معضلات فرهنگی همچون سگ گردانی و کشف حجاب یکی از مصادیق هویت زدایی در جامعه ماست که می خواهند قبح این کار شکسته شود و این اتفاقات همه سازمان یافته و هدف دار از سوی دشمن است. 

 

حجت الاسلام معبودی در پایان با اشاره به مفهوم عملی جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین یعنی بدانیم دشمن چه چیزی را از ما می خواهد بگیرد و اطلاع رسانی کنیم و به مردم آن را بگوییم. اجرای عدالت، استقلال، استکبارستیزی و حمایت از محرومان از مصادیق و اهداف انقلاب است. دشمن به دنبال این هدف است که هیچ مسلمان و ایرانی به دنبال آرمان های خود نباشد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار