امام‌جمعه موقت ایلام:

پاسخ مسئولان به قطعنامه ضدایرانی آژانس انرژی اتمی قاطع باشد

امام‌جمعه موقت ایلام با اشاره به رفع توقیف نفتکش ایرانی توسط دولت یونان گفت: ایران اسلامی همواره با اقتدار در برابر زیاده خواهی استکبار ایستادگی کرده و جواب را بی‌پاسخ نگذاشته است.
کد خبر: ۹۴۳۸۴۷۱
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام شمس‌الله سراج در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت : چندی پیش دولت یونان در اقدامی، یکی از نفت کش های ما را توقیف کرد اما ایران نشان داد اجازه نمی دهد ایادی استکبار هر جنایتی را مرتکب و در امان بماند، سپاه با قدرت، ۲ نفتکش یونان را در خلیج فارس توقیف کرد تا نشان دهد که در برابر زیاده خواهی ها کوتاه نمی آید.

وی افزود: دادگاه تجدیدنظر یونان دستور رفع توقیف نفتکش ایرانی را صادر کرد و این نشان دهنده قدرت ایران اسلامی در برابر زورگویی های سران استکبار جهانی است.

امام جمعه موقت ایلام با اشاره به صدور قطعنامه اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی بیان کرد: سازمان انرژی اتمی ایران در این‌خصوص اقدام خوبی انجام داد و چند دوربین حساس آژانس را قطع کرد.

حجت الاسلام سراج تاکید کرد: باید پاسخ ایران اسلامی به قطعنامه ضدایرانی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قاطع تر باشد چرا که بر همگان عیان شده است که اروپایی ها قابل اعتماد نبوده و مستعمره آمریکایی ها هستند.

وی با اشاره به در پیش بودن کنگره بزرگ اربعین گفت: بنا بر پیش بینی های انجام شده برای تردد میلیونی زوار از مرز مهران در ایام اربعین می طلبد مسوولان ذیربط تمهیدات لازم را هرچه زودتر در خصوص بهسازی جاده ایلام - مهران و دیگر امکانات سرمایشی در مهران اتخاذ کنند.

امام‌جمعه موقت ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تریبون نماز جمعه تریبون حقیقت گویی و واقع بینی است، یادآور شد: نظارت بر بازار ضعیف است و گران شدن همه کالاها قابل قبول نیست و در این‌خصوص باید فکر اساسی اتخاذ شود.

حجت الاسلام سراج بیان کرد: در این خصوص باید از توان متخصصان بهره برد چرا که تحمل مردم بسیار کم شده است.

وی با بیان اینکه مردم ما همواره وفادار نظام و انقلاب بوده و هستند، گفت: مردم انتظار دارند متولیان نظارت بیشتری بر قیمت اجناس برای جلوگیری از گران‌فروشی بی ضابطه داشته باشند.

خطیب جمعه ایلام همچنین با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در مرقد امام راحل تاکید کرد: معظم له بیان کردند که نباید بیانات، اقدامات و شخصیت امام بزرگوار تحریف شود.

سراج ادامه داد: در این‌مدت در بحث استکبار ستیزی خیلی خوب عمل کرده و اینکه دشمن اصلی ما آمریکاست و همواره در مقابل زورگویی های این ابرقدرت ایستادگی کرده ایم.

وی تاکید کرد: اما در خصوص محرویت زدایی و توجه به این قشر و تاکید بر قانونمداری که امام راحل همواره تاکید خاصی به این مقوله ها داشتند خوب عمل نشده است.

ارسال نظرات