حجت الاسلام کریمی تبار در دیدار با جمعی از جوانان انقلابی استان مطرح کرد؛

ضرورت پرهیز از سیاه‌نمایی و ناامیدی در جامعه/ خواست رهبری ایجاد امید و تقویت نقاط قوت است/ برای موفق جلوه دادن خودمان نباید دیگران را تخریب کنیم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با جمعی از جوانان انقلابی استان گفت:خواست رهبری ایجاد امید و تقویت نقاط قوت است و باید از سیاه نمایی و نا امیدی در جامعه پرهیز کرد.
کد خبر: ۹۴۳۸۸۸۸
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در دیدار با تعدادی از جوانان انقلابی ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع )گفت: اینکه انسان از درون خانواده خودش بیرون بیاید و به فکر دیگران باشد کار بسیار خوب و ارزشمندی است، اینکه فرد دغدغه جامعه را داشته باشد و خود را وقف دیگران کند، نعمت بزرگی است که خداوند به او عطا کرده است و بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه ایلام گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ظرفیت فوق العاده ای دارد که هر چه در این راستا تلاش کنیم، تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب و پیشرفت کشور را در پی خواهد داشت و خروجی آن هم به شدت مورد نیاز جامعه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: کاری که تشکل‌های مردمی انجام می دهند و احساس مسئولیتی که در واقع اینها به جامعه و استان شان دارند بسیار مهم است.

وی ادامه داد: اولاً کار شما کار بسیار سختی است، برای رسیدن به اهداف و انجام فعالیت های مربوطه برخورد با موانع وجود دارد، این موانع نباید بازدارنده باشد، طبیعتاً لذت کار در این است که انسان با سختی مواجه شود ممکن است در برخی جاها دچار تنش‌هایی شویم اما برای ادامه کار به چشم انداز بیانیه گام دوم انقلاب نیاز داریم و نباید نسبت به برنامه ها و زمانبندی غافل شد.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: آگاهی دادن به مردم در موضوع جراحی اقتصادی که توسط رسانه ها انجام شد بسیار حائز اهمیت بود و طبیعتاً این اقدام در دراز مدت به نفع قشر ضعیف جامعه خواهد بود.

وی افزود: دشمن تمام تلاشش را برای ناامیدی مردم در جامعه به کار گرفته است، ما هم باید با ایجاد انگیزه و آموزش در بین جوانان، بیان کردن نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهایش، بتوانیم در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی داشته باشیم.

وی در توصیه به جوانان انقلابی گفت: تقوا را رعایت کنید و تندروی را کنار بگذارید، برای موفق جلوه دادن خود نباید دیگران را تخریب کنیم، تلاش کنیم کارهایمان را هر چند کوچک برای رضای خدا انجام بدهیم.

حجت‌الاسلام کریمی تبار با اشاره به نقش شهید دکتر چمران در دفاع مقدس و نقش‌آفرینی‌های ارزشمندی که در آن دوران ایفا کرد، بیان داشت: جوانان می توانند از این شخصیت‌ها و نقش آفرینی ها درس بگیرند و برای همه تکلیف باشد، در بسیاری از مسائل سعی کنید از سیاه نمایی و ناامیدی در جامعه خودداری کنید چون که خواست رهبری در واقع ایجاد امید و تقویت نقاط قوت در جامعه است، جرأت و جسارت و اعتماد به نفس جوانان در بسیاری از مسائل حائز اهمیت است که انشاالله بتوانیم در مقابل فضاسازی هایی که دشمن برای خودزنی و خود تحقیری جوانان به نمایش می گذارد با قدرت بایستیم و خودباوری و ایستادگی را در بین جوانان تقویت کنیم.

ارسال نظرات