فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام :
دهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان خراسان رضوی با حضور نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد و جمعی از نخبگان بسیجی و مسئولین اجرایی مشهد برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۳۹۴۰۴
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، سردار سید هاشم غیاثی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) امروز در دهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان خراسان رضوی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه مشهد و جمعی از نخبگان بسیجی و مسئولین اجرایی مشهد برگزارشد، اظهار داشت: کارگروه‌های مجمع بسیج با استفاده از ظرفیت نخبگان بسیجی، اقداماتی با هدف ارائه راهکار و حل معضلات استان در قالب گروه‌های استانی و شهرستانی انجام دهند.

وی تصریح کرد: مصوبات تصویب شده در مجمع باید بر اساس نیاز استان در موضوعات مختلف بر اساس اولویت‌ها و دسته بندی ضرورت ها در دستور شورای استانی در مرکز استان قرار خواهد گرفت به منظور مطالبه و پیگیری تا حصول نتیجه و کارگروهای مجمع نگرانی و دغدغه خاطری در این امر نداشته باشند.

فرمانده سپاه امام رضا با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی به فعّالان عرصه‌ی انقلابی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی؛ افراد فعّال، چه جوانان و چه دیگران اظهار داشت: مقام معظم رهبری با استفاده از کلمه نگذارید 7 توصیه به فعلان عرصه انقلابی داشته‌اند که باید تلاش کنیم و نگذاریم ضدّانقلاب و دشمن از انقلاب شما هویّت‌زدایی کند؛ نگذارید حقیقت انقلاب را واژگونه نشان بدهد، غلط نشان بدهد؛ نگذارید یاد امام در جامعه کم‌رنگ بشو؛ و این خود نقشه راه جهاد تبیین و تدابیر برای خنثی سازی نقشه‌های دشمن است.

سردار غیاثی خاطر نشان کرد: ورود سپاه به عرصه‌های مختلف به منظور حل مشکلات و نیازهای جامعه بوده و سپاه هیچگاه در موضع انفعال قرار نداشته است و همیشه تلاش ما بر این است که در موضع فعال باشیم.

وی با بیان اینکه سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب است و با هیچ شخصی در این خصوص تعارف نداشته و نخواهد داشت اظهار داشت: بدون هیچ تعارفی در خصوص مصوبات مجمع در کارگروهای اندیشه ورز و مجامع زمینه اجرا و توفیقات استان و شهرستان را رقم بزند حتماً ورود خواهد کرد و ورود سپاه در فضای منطقی و به دور از هر گونه افراط و تفریط خواهد بود.

عفت پناه، دبیر اجلاسیه مجمع بسیجیان خراسان رضوی در این مراسم گفت:رسالت اجلاسیه هم افزایی، انسجام و ارائه چهره نخبگانی و ترویج گفتمان مطالبه گری برای حل مسائل اولویت دار استان است.حل مسائل مستلزم بانک نظام مسائل و شناخت عرصه‌های مختلف است.

دبیر اجلاسیه مجمع بسیجیان خراسان رضوی اضافه کرد: باتوجه به اهمیت عرصه اندیشه ورزی و تحقق دولت اسلامی و رونق جریان مطالبه گری نیاز است ظرفیت های ملی و استانی جهت پیشرفت و حل مسائل پای کار با شند.

بذرافشان، مسئول مجمع بسیجیان خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار داشت:اقداماتی از جمله مطالبه گری و صدور بیانیه‌هایی در موضوعات مختلف و ابلاغ چندین اساس نامه صورت گرفت.همفکری با مجمع نمایندگان و استفاده از ظرفیت حقوقی، قانونگذاری و مطالبه گری و ظرفیت نخبگانی بسیجیان از دیگر اقدامات است.

مسئول مجمع بسیجیان خراسان رضوی افزود: در نشست گذشته مسائلی از جمله رفع مشکلات آب استان، رفع معضلات زباله گردی در مشهد، ارائه ده ها راهکار توسط گروه های تخصصی برای جلوگیری از افزایش حوادث رانندگی و آسیب های حاشیه نشینی مطرح گردید.

 

در نهایت نیز در انتخابات مجمع بسیجیان استان خراسان رضوی، جناب آقای قاضی زاده مدیریت و جناب آقای دکتر سالاری نائب رئیس و سرکار خانم کلاهدوز در بخش نظارت، مقام های اول را کسب نمودند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها