فرمانده سپاه کربلا مطرح کرد

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت سپاه و بسیج برای توسعه ورزش کشتی

ساری-علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی کشور با سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران و رئیس هیئت بسیج کشتی استان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۳۹۵۱۸
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی کشور با سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران و رئیس هیئت بسیج کشتی استان دیدار کرد.

علیرضا دبیر که برای کلاس دانش‌افزایی مربیان فعال استان‌های مازندران و گلستان به ساری سفر کرده، در دیدار با سردار مسلمی جهت افزایش همکاری‌ها در راستای توسعه کشتی اعلام آمادگی کرد.

سردار مسلمی در این دیدار  بر استعدادیابی در نقاط مختلف استان براساس توانمندی موجود در حوزه ورزش به خصوص کشتی تاکید کرد و گفت:آمادگی لازم برای ارائه سالن‌های کشتی بسیج برای کشتی وجود دارد.

فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: باید برای توسعه ورزش در جای جای این مرز و بوم برنامه ریزی‌های مدون و بلندمدتی را داشت، , ونیز باید همواره در راستای بهره گیری حداکثری از استعداد‌های ورزشی و کسب قهرمانی و افتخارآفرینی‌های مستمر و متعدد برای پرچم سه رنگ و مقدس ایران نیز، با توجه به ظرفیت‌های هر منطقه سرمایه گذاری‌ها و توزیع عادلانه امکانات را به عمل آورد.

سردار مسلمی با بیان اینکه سیره و رفتار قهرمانان و پهلوانان مازندرانی زبانزد و قابل تحسین است بر دغدغه‌مندی و آمادگی‌های مسئولین و فرماندهان بسیج و پای کار بودن امکانات ورزشی سپاه کربلا به منظور ترویج سیره‌ی پهلوانی و پیشرفت بیش از پیش کشتی مازندران تاکید کرد.

سرهنگ کاظم غفارپور مسوول ورزش بسیج سپاه کربلا عسکری محمدیان رئیس هیات کشتی مازندران، دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، شهرام جعفری نایب رئیس هیات کشتی مازندران دکتر دبیر را در این دیدار همراهی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها