معاون عمرانی وزیر کشور در گناوه

معاون عمرانی وزیر کشور در گناوه گفت:هفت هزار اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهرداری‌های کشور افزوده می‌شود
کد خبر: ۹۴۳۹۷۷۲
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبر گزاری بسیج از گناوه مهدی جمالی نژاد دربازدید از طرح‌های عمرانی شهری  بندرگناوه در گفتگو با خبرنگاران افزود: دربخش ناوگان حمل و نقل عمومی، سال‌های زیادی است برای خیلی از شهر‌های بزرگ، کلان شهر‌ها و حتی شهر‌های متوسط هم اتوبوس به صورت انبوه خریداری نشده بود که در سال جاری یک قرارداد با ظرفیت خرید ۲ هزار دستگاه منعقد شده است.

وی اظهارکرد: این دستگاه‌ها در زمان کوتاهی در اختیار شهرداری‌های کلان شهرها، مراکز استان‌ها و شهر‌های متوسط کشور قرار خواهد گرفت.
معاون وزیر کشور ادامه د اد:  همچنین بستن قرارداد خرید پنج هزار دستگاه اتوبوس در دست پیگیری است که این اقدامات، نوید بخش این است که در حوزه حمل و نقل عمومی دیگر مشکل و کمبود وسیله و پیربودن خودرو ناوگان نداشته باشیم.
جمالی نژاد اضافه کرد: برای ماشین آلات عمرانی شهرداری‌ها هم پیگیری‌های زیادی از جمله در بحث اموال تملیکی و خرید از تولیدات داخل انجام شده که اگر به نتیجه برسیم قدم موثری در پشتیبانی از شهرداری‌ها است.
​وی افزود: امسال باتوجه به اینکه بودجه کل کشور و مالیات بر ارزش افزوده براساس جمعیت و شخص جمعیت تقسیم شده بود، یک سری از شهر‌های کوچک با مشکل مواجه شدند که پیگیر هستیم تا تبصره‌ها اصلاح و مشکلی که برای شهر‌های کوچک و میانی پیش آمده است، برطرف شود.

امام جمعه گناوه در نشست با معاون عمرانی وزیر کشور گفت:این شهرستان در بحث زیرساخت‌های بندری  با وجود بیش از ۵۰۰ لنج سفاری فعال کمبود‌های زیادی  دارد و گاهی اوقات حوادثی رخ می‌دهد که نیاز به آتشخوار دارد که اکنون در این شهرستان موجود نیست و باید از دیگر بنادر کمک گرفته شود.

 رکنی حسینی بیان داشت:این شهرستان نیازمند حمایت بیشتر و از رئیس جمهور و دولت و وزیر کشور توقع است توجه خاصی به این منطقه استان بوشهر شود و ما هم با همیاری مردم به دولت کمک خواهیم کرد.

رکنی حسینی با بیان اینکه مردم و بویژه بازاریان همواره همراه نظام بوده اند، افزود: دشمن درحال تهدید مردم و بازار و درحال برنامه ریزی روی آن است نباید اجازه موج سواری به دشمنان دهیم.

امام جمعه گناوه بیان کرد: آیت الله رئیسی امید به جامعه تزریق کرده است و ما باید این امید را هرچه بیشتر نهادینه کنیم تا مردم بیشتر امیدوارتر شوند.

وی گفت: امیدواریم سفر معاون وزیر کشور مایه خیر و برکت برای شهرستان  و استان بوشهر باشد.
در زمان حضور و بازدید از طرح‌های عمرانی در شهرستان گناوه به همت فرماتدار گناوه و شهرداران گناوه و بخش ریگ طرح‌ها و پروژه‌های مهم شهرستان و همچنین نیازمندی‌ها و درخواست‌های شهرستان جهت کمک گرفتن از این مقام مسئول به اطلاع وی رسانیده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار