حجت الاسلام نکونام:

عمل صالح شهدا آبیاری درخت انقلاب است

امام جمعه شهرکرد در اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای عشایری کشور در شهرکرد گفت: نظام ما محصول ایمان امام راحل، عشایر و مؤمنین، مجاهدان، تلاشگران و ایثارگران است.
کد خبر: ۹۴۴۰۱۴۴
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، اجلاسیه نهایی کنگره ملی 11 هزار شهید جامعه عشایری کشور با پخش بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد کنگره و حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرکرد آغاز شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در این مراسم گفت: برای این استان میزبانی از کنگره شهدای جامعه عشایری افتخار است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: همه زحمات به این ختم شد که امروز شاهد برگزاری کنگره ایی بزرگ باشیم، در این کنگره و امثال آن آنچه مهم بوده محتوی است و همه این اقدامات انجام می گیرد که محتوی در دسترس قرار گیرد و توطئه دشمن خنثی شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه؛  امام راحل از ایمان مردم استفاده کرد و عمل صالحی به نام انقلاب اسلامی را شکل داد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری به عنوان کوهی از ایمان، امید و توکل با استفاده از اعتقاد مردم به لطف خدا این نظام را استوار نگه داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه عمل صالح شهدا به ویژه شهدای عشایر این بود که نظام و درخت انقلاب را با خون مقدس خود آبیاری کردند، افزود: نظام محصول ایمان امام راحل، عشایر و مؤمنین، مجاهدان، تلاشگران و ایثارگران است.

وی خاطرنشان کرد: باید ببینیم در چه عرصه هایی باید حضور جدی داشت و راه را بر دشمن بست، امروز ۱۱ هزار شهید عشایر بر رفتار ما نظاره دارند و در این مجلس و این کنگره نیز حضور دارند.

نکونام یادآور شد: جمعیت را نباید دست کم گرفت، انقلاب اگر بر روی جوانی جمعیت برنامه نداشته باشد آینده انقلاب پیر خواهد بود.

ارسال نظرات