خبرهای داغ:

سپاه خوزستان رتبه نخست آموزش و اشتغال آفرینی نیروهای مسلح در کشور

سردار باقری گفت: سپاه پاسداران در راستای تحقق شعار سال از طرح های دانش بنیان دانشگاهی که منجر به اشتغال می شود و هیچ دستگاهی حاضر به سرمایه گذاری و حمایت از اجرایی شدن آن نیست، حمایت می کند.
کد خبر: ۹۴۴۰۳۵۹
|
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

سردار نعمت الله باقری جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در هفتاد و دومین نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان در سالن همایش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با موضوع ارتقای فرهنگ کار،کارآفرینی و تعاون، با اشاره به اهتمام ستاد کل نیروهای مسلح برای مهارت آموزی سربازان گفت: خوزستان سال گذشته با آموزش و اشتغال ۶ هزار نفر در نیروهای مسلح، موفق به کسب رتبه اول در کشور شد.

 وی با بیان اینکه چهار دهکده اقتصاد مقاومتی در سوسنگرد، شوشتر، ایذه و اندیکا در دستور کار سپاه است افزود: سپاه پاسداران در راستای تحقق شعار سال از طرح های دانش بنیان دانشگاهی که منجر به اشتغال می شود و هیچ دستگاهی حاضر به سرمایه گذاری و حمایت از اجرایی شدن آن نیست، حمایت می کند.

سردار باقری صنایع دستی را یکی از ظرفیت های مهم خوزستان دانست و گفت: تمام شهرهای خوزستان ظرفیت های مهم و کم نظیری در صنایع دستی دارد که ایجاد شبکه صنایع دستی برای تولید، توزیع و فروش این صنایع دستی در استان و کشور در دستور کار است.

در این نشست مقرر شد کارگروهی برای بررسی اشتغال در بخش کشاورزی متناسب با شرایط کم آبی در استان طی یک هفته تشکیل شود.

استاندار خوزستان فروردین ماه سال جاری نرخ بیکاری در این استان را ۱۴.۵ درصد اعلام کرد و از برنامه ریزی برای کاهش این نرخ به ۱۰ درصد خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها