خبرهای داغ:

چمران مرد میدان علم و عمل بود

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید چمران به جای سخن گفتن در میدان عمل حضور داشت و به معنی واقعی خادم ملت بود.
کد خبر: ۹۴۴۰۵۲۵
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، سردار حسین دقیقی در برنامه سه شنبه‌های مقاومت در شاهین شهر، اظهار کرد: شهید چمران در مسیر زندگی و تحولاتی که در پیش رو داشت همواره با قدرت و قوت در صحنه عمل حاضر می‌شد و هیچ وقت میدان را خالی نمی‌گذاشت.

وی با اشاره به اینکه شهید چمران مرد نوآوری بود گفت: روحیه علم آموزی در کنار روحیه انقلابی، از جمله شاخص‌های شهید چمران بود که در تمام طول زندگی خود بر آن پایبند بودند.

چمران مرد میدان علم و عمل بود

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تشکیل بسیج مدیون شهید چمران است، افزود: امروز بسیج نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشور‌ها حرف زیادی برای گفتن دارد.

سردار دقیقی، مهم‌ترین علت موفقیت نظام را تبعیت از رهبری دانست و اظهار کرد:علت موفقیت ما قبل و بعد انقلاب، حین جنگ و هم اکنون تبعیت از رهبری بوده است.

وی در خصوص فعالیت‌های شهید چمران در لبنان گفت: اگر تلاش‌های امام موسی صدر و شهید چمران نبود، حزب الله لبنان اکنون وجود نداشت، و نمی‌توانست اکثریت قاطع پارلمان این کشور را در اختیار داشته باشد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به مسئولان خاطرنشان کرد: مسئولین باید با مردم باشند و به زندگی بزرگان و شهدای این نظام از جمله شهید بهشتی، شهید چمران، شهید رجایی و دیگر شهدای انقلاب نگاه کرده و از آن‌ها الگو برداری کنند.

ارسال نظرات